.

Beantwoord

Kan ik tijdelijk overstappen van Sim Only naar Prepaid?

  • 27 June 2016
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Badge
Mijn dochter heeft een prepaid kaart van Simyo. Is het mogelijk voor haar om 1 maand naar Sim Only over te stappen en na deze maand weer terug te schakelen naar Simyo prepaid? Dit natuurlijk wel met nummerbehoud!
icon

Beste antwoord door Sean 28 June 2016, 11:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Janssen,

Wat leuk dat je weer terug bent op het Simyo forum.

Dat is een goede vraag! Het is mogelijk om (tijdelijk) over te stappen van Prepaid naar Sim Only via de 'Overstapbutton' op Mijn Simyo.nl. We zetten je vervolgens binnen enkele dagen over en je behoudt je huidige simkaart. Als je kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement kun je na een maand weer overstappen naar een Prepaid aansluiting.
Wanneer je overstapt van Sim Only naar Prepaid heb je wel een andere simkaart nodig. Je moet daarom een nieuwe bestelling plaatsen met nummerbehoud. Op deze pagina kun je lezen hoe dit precies in zijn werk gaat.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean
Wat wel heel jammer is dat je als prepaid klant niet kunt internetten in het buitenland. Zelfs niet nu roaming wordt afgeschaft per medio juni.
Ik begrijp dat niet helemaal. Ik lees wel dat het te maken heeft met lange tijdsduur tussen het internetten en afrekenen via prepaid, maar dit lijkt me in deze digitale tijd een beetje achterhaald.
Dus eigenlijk een vurig pleidooi om internet via prepaid in het buitenland mogelijk te maken.

Wij wonen niet ver van de Belgische grens, maken geregeld overstapjes en ik vind het jammer dat internet dan niet mee kan.... een gemis.
En sim only heb ik eigenlijk niet nodig, de prepaid gaat prima voor wat ik verbruik.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mieks,

Ik kan me goed voorstellen dat je het vervelend vindt dat je niet kunt internetten met je Prepaid in het buitenland. Je bewaren zijn ook heel terecht. Dit is ook heel vaak bij ons aangegeven, en het hangt zeker op onze 'Wall of Change' (de wand waarop suggesties en ideeën te hangen komen). Ik kan je garanderen dat we hiermee bezig zijn. We zijn de mogelijkheden aan het bekijken, maar heel veel meer is niet duidelijk hierover.

Ik weet dat dit jou nu niet zoveel helpt, maar ik wil je vragen om het nog eventjes af te wachten 🙂 Wie weet wat de toekomst brengt.

Groetjes,
Jihane

Reageer