.

Beantwoord

Kan ik overstappen van Sim only naar Prepaid Kpn?

  • 24 August 2015
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Badge +1
Beste simyo, ik heb nu een Sim Only abonnement. Ik heb nu 2000 mb en dit is toch te weinig. 25 euro voor 4000 mb vind ik echter te veel om te betalen. Echter zag ik dat het mogelijk was om bij KPN prepaid 7,50 euro te betalen voor onbeperkt internet. Is het mogelijk, aangezien simyo onderdeel is van KPN, om over te stappen naar KPN prepaid, met nummeberhoud?
Groetjes Inge
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 August 2015, 08:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Inge202,

Wat jammer om te lezen dat je wil overstappen naar een nieuwe provider. Uiteraard is onbeperkt internet erg prettig, mocht je er mee om kunnen gaan 🙂. De snelheden zijn dusdanig omlaag gehaald bij deze onbeperkt bundel, dat je in feite alleen kunt Whatsappen (zonder foto's te sturen o.i.d). Hou daar rekening mee 🙂.

Wil je toch overstappen met nummerbehoud, dan kun je als het goed is tijdens de bestelling aangeven. Hou hierbij wel rekening met een maand opzegtermijn. Uiteraard heeft Friesian je dat al goed uitgelegd!

Groetjes, Tiury

Bedankt Friesian!
Beste Ingee202.

Dat simyo het dochtertje van KPN staat los van het geheel voor wat betreft nummerbehoud en overstappen, dat kan dus...
Ik heb gezien dat je al langer klant bent bij Simyo dus ik zie geen problemen, laat wel KPN nummerbehoud verzorgen.
Bij simyo zijn er jaarabbo's zoals je ongetwijfeld weet die dan in jouw voorbeeld als verandering hebben maandelijks opzegbaar. Zolang je niet iedere keer een jaar er aan geplakt hebt.

Ennuh, ik ben geen Simyo...

Friesian.

Reageer