.

Beantwoord

Kan ik overstappen van Sim Only naar Prepaid?

  • 21 January 2018
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Ik wil graag mijn huidige Simyo abonnement opzeggen en overgaan op prepaid via Simyo. Kan ik mijn telefoonnummer meenemen naar prepaid? Kan ik mijn huidige simkaart blijven gebruiken?
icon

Beste antwoord door Ashweeta 22 January 2018, 17:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Postvoorbassie,

Welkom op het Forum!

Goeie vraag!

Je kan van je Simyo abonnement met je eigen nummer overstappen naar prepaid. Je kan je huidige simkaart niet blijven gebruiken. Ik leg het je graag uit hoe dit allemaal te werk gaat.

Om dit te regelen, kan je via onze site www.simyo.nl een nieuwe prepaid bestelling plaatsen. Je kiest tijdens je bestelling voor nummerbehoud. Je vult daar de gegevens in van je huidige Simyo abonnement. Er wordt gevraagd of je je abonnement al hebt opgezegd, ik raad je aan om dit niet zelf te door. Als je dit zelf doet, kan je je nummer kwijtraken. Je kiest daarom voor 'Nee, zeg voor mij op'. Wij zeggen je huidige Simyo abonnement op zorgen ervoor dat je nummer overgezet wordt naar prepaid.

Wanneer je abonnement wordt opgezegd, geldt er een opzegtermijn van een maand. Als je vandaag de prepaid bestelling met nummerbehoud plaatst, wordt je nummer 22 februari overgezet naar prepaid.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Ashweeta
Hoi Ashweeta, dankjewel voor jouw heldere antwoord! Ik ga het regelen,
groet, Bas
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan namens Ashweeta!

Groetjes,
Caspar

Reageer