.

Beantwoord

Kan ik overstappen naar nieuwe provider voor einddatum contract?

  • 24 September 2022
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb overal naar antwoorden gezocht maar ik kom er maar niet uit.

Mijn Sim Only abonnement verloopt op 07-12-2022. Ik heb de optie om te verlengen vanaf 06-08-2022. Nu heb ik een nieuw abonnement op het oog bij Tele2 met de nieuwe iPhone 14. Graag behoud ik mijn huidige telefoonnummer. Wat gebeurt er als ik dit nu al afsluit? Betaal ik dan voor twee abonnementen of word mijn nummer overgezet op de verloopdatum van mijn huidige abonnement? Hoe zit het met de kosten voor het nieuwe toestel als dat laatste het geval is?

icon

Beste antwoord door Amy 26 September 2022, 12:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @nadineneutel ,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even over informeert! Je kan inderdaad nu al een bestelling plaatsen en aangeven dat je het nummer van Simyo wilt meenemen, dit kan namelijk 120 dagen voordat je contract afloopt. Als het nummerbehoud wordt goedgekeurd (dit wordt achter de schermen geregeld door de providers) dan ontvang je hier bericht over van de nieuwe provider met de datum waarop je nummer kan worden overgezet. Tot die datum maak je gebruik van de aansluiting bij ons. Ik raad je aan om uiterlijk 7 november de bestelling met nummerbehoud te plaatsen zodat je per 7 december over kan naar je nieuwe provider. Anders heb je te maken met 30 dagen opzegtermijn en kun je pas later dan 7 december over naar je nieuwe provider. Voor meer informatie over nummerbehoud deel ik graag de volgende link met je: Alles over nummerbehoud. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag 😊!

Groetjes,
Amy

Reageer