Beantwoord: Kan ik overstappen?

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mieke van Gestel heeft ontvangen van andere leden.

Mieke van Gestel auteur
Startend Simyaan
Reacties: 0

8 augustus 2017, 17:58

kan ik overstappen naar een andere aanbieder, mijn abbonement loopt tot 1-11-2017
Gemarkeerd als antwoord

Hoi Mieke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je eraan denkt om over te stappen! Mag ik vragen wat de reden daarvan is?

Je kunt zeker overstappen naar een andere provider. Wil je dat doen met nummerbehoud? Dan kun je dat regelen vanaf 1 september. Twee maanden voordat je contract eindigt kun je dat al in orde gaan maken. Je kunt dan wel overstappen vanaf 1 november dus. Je nieuwe provider zegt dan je abonnement voor je op, dus dat hoef je dan niet zelf te doen. Je regelt je nummerbehoud dus allemaal via je nieuwe provider. In dit artikel lees je meer over nummerbehoud.

Als je geen nummerbehoud wilt, dan kun je opzeggen vanaf 1 oktober. Dat is één maand van tevoren. Je abonnement eindigt dan op 1 november, omdat je zelf hebt opgezegd.

Je abonnement eindigt dus niet vanzelf. Als je niet overstapt of opzegt, dan verandert je contract vanaf 1 november in een maandelijks contract. Je abonnement en bundels blijven dan precies hetzelfde, maar je kunt dan wel maandelijks opzeggen of overstappen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane

Bekijk originele reactie
1 reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jihane heeft ontvangen van andere leden.

    JihaneJihane antwoord
    Moderator
    Reacties: 2676 Sim Only iOS
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    Meedenker

    Meedenker

    iOS expert

    iOS expert

    Gangmaker

    Gangmaker

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Boomerang

    Boomerang

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    11 augustus 2017, 16:58

    Hoi Mieke,

    Welkom op het Simyo Forum!

    Wat jammer dat je eraan denkt om over te stappen! Mag ik vragen wat de reden daarvan is?

    Je kunt zeker overstappen naar een andere provider. Wil je dat doen met nummerbehoud? Dan kun je dat regelen vanaf 1 september. Twee maanden voordat je contract eindigt kun je dat al in orde gaan maken. Je kunt dan wel overstappen vanaf 1 november dus. Je nieuwe provider zegt dan je abonnement voor je op, dus dat hoef je dan niet zelf te doen. Je regelt je nummerbehoud dus allemaal via je nieuwe provider. In dit artikel lees je meer over nummerbehoud.

    Als je geen nummerbehoud wilt, dan kun je opzeggen vanaf 1 oktober. Dat is één maand van tevoren. Je abonnement eindigt dan op 1 november, omdat je zelf hebt opgezegd.

    Je abonnement eindigt dus niet vanzelf. Als je niet overstapt of opzegt, dan verandert je contract vanaf 1 november in een maandelijks contract. Je abonnement en bundels blijven dan precies hetzelfde, maar je kunt dan wel maandelijks opzeggen of overstappen.

    Heb je hier nog vragen over?

    Groetjes,
    Jihane
    Graag geen privéberichten, tenzij hierom gevraagd wordt! Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie