Beantwoord

Kan ik overstappen?


Badge +1
kan ik overstappen naar een andere aanbieder, mijn abbonement loopt tot 1-11-2017
icon

Beste antwoord door Jihane 11 augustus 2017, 16:58

Hoi Mieke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je eraan denkt om over te stappen! Mag ik vragen wat de reden daarvan is?

Je kunt zeker overstappen naar een andere provider. Wil je dat doen met nummerbehoud? Dan kun je dat regelen vanaf 1 september. Twee maanden voordat je contract eindigt kun je dat al in orde gaan maken. Je kunt dan wel overstappen vanaf 1 november dus. Je nieuwe provider zegt dan je abonnement voor je op, dus dat hoef je dan niet zelf te doen. Je regelt je nummerbehoud dus allemaal via je nieuwe provider. In dit artikel lees je meer over nummerbehoud.

Als je geen nummerbehoud wilt, dan kun je opzeggen vanaf 1 oktober. Dat is één maand van tevoren. Je abonnement eindigt dan op 1 november, omdat je zelf hebt opgezegd.

Je abonnement eindigt dus niet vanzelf. Als je niet overstapt of opzegt, dan verandert je contract vanaf 1 november in een maandelijks contract. Je abonnement en bundels blijven dan precies hetzelfde, maar je kunt dan wel maandelijks opzeggen of overstappen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane

Bekijk originele reactie

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Mieke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je eraan denkt om over te stappen! Mag ik vragen wat de reden daarvan is?

Je kunt zeker overstappen naar een andere provider. Wil je dat doen met nummerbehoud? Dan kun je dat regelen vanaf 1 september. Twee maanden voordat je contract eindigt kun je dat al in orde gaan maken. Je kunt dan wel overstappen vanaf 1 november dus. Je nieuwe provider zegt dan je abonnement voor je op, dus dat hoef je dan niet zelf te doen. Je regelt je nummerbehoud dus allemaal via je nieuwe provider. In dit artikel lees je meer over nummerbehoud.

Als je geen nummerbehoud wilt, dan kun je opzeggen vanaf 1 oktober. Dat is één maand van tevoren. Je abonnement eindigt dan op 1 november, omdat je zelf hebt opgezegd.

Je abonnement eindigt dus niet vanzelf. Als je niet overstapt of opzegt, dan verandert je contract vanaf 1 november in een maandelijks contract. Je abonnement en bundels blijven dan precies hetzelfde, maar je kunt dan wel maandelijks opzeggen of overstappen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane

Reageer