.

Beantwoord

Kan ik mijn simkaartnummer opvragen?

  • 6 June 2013
  • 7 reacties
  • 622 Bekeken

Badge
Hallo

Ik wil graag overstappen met hetzelfde nummer. Maar volgens mijn toekomstige aanbieder, tele 2, is mijn simkaartnummer fout. Zou U mij het simkaartnummer toe willen sturen
icon

Beste antwoord door Charlene 7 June 2013, 09:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +8
Hallo

Ik wil graag overstappen met hetzelfde nummer. Maar volgens mijn toekomstige aanbieder, tele 2, is mijn simkaartnummer fout. Zou U mij het simkaartnummer toe willen sturen


Hoi ytrewq95,

Je simkaartnummer bestaat uit 8 cijfers (eventuele letters kun je weglaten).
Ik heb je even een privébericht gestuurd met jouw simkaartnummer.

Groetjes,
Charlene
Beste Simyo,

Ik kan mijn Simkaartnummer niet meer lezen, zouden jullie mij dit kunnen sturen?

Alvast bedankt!
Badge +8
Beste Simyo,

Ik kan mijn Simkaartnummer niet meer lezen, zouden jullie mij dit kunnen sturen?

Alvast bedankt!


Hoi Meldamelisse,

Ik heb je net een privébericht gestuurd met jouw simkaartnummer.

Groetjes,
Charlene
Beste Simyo,

Ik kan mijn Simkaartnummer niet meer lezen, zouden jullie mij dit kunnen sturen?

Bedankt
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Faber H,

Welkom op het Simyo Forum. Je kan je simkaartnummer terugvinden op Mijn Simyo. Als je inlogt en naar het kopje 'Instellingen -> Simkaart' gaat, zie je daar het simkaartnummer. Laat je ons weten of het is gelukt?

Groetjes,
Sean
Hij zegt dat het simkaart nummer niet klopt zouden jullie mij het simkaart kunnen toesturen?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Faber H,

Wegens privacy redenen geven wij nooit persoonlijk het simkaartnummer aan onze klanten. Het simkaartnummer dat op Mijn Simyo staat, moet het goede nummer zijn. Waar wordt precies aangegeven dat het simkaartnummer niet klopt? Het komt voor dat andere providers ons acht-cijferige simkaartnummer niet herkennen. Dit is een foutje in hun bestelstraat.

Wil je mij een privébericht sturen met je simkaartnummer? Dan kan ik kijken of dat klopt.

Groetjes, Angelica

Reageer