.

Beantwoord

Kan ik mijn oude Simyo nummer terugkrijgen?

  • 27 March 2018
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

hoe krijg ik mijn nummer weer terug als het ge deactiveerd is? het was een sim only, moet ik een nieuw abonnement starten en vragen naar hetzelfde nummer?
icon

Beste antwoord door Niels 27 March 2018, 16:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wat is de reden dat je nummer is gedeactiveerd zoals je zelf omschrijft? Gaat het niet om een blokkade?

Een nieuws abonnement aanvragen lijkt mij niet nodig. Omdat je vraag is wat onduidelijk is het verzoek om wat meer info te geven door uit te leggen wat je precies bedoelt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi mhb,

Welkom op het Simyo Forum :)

Net zoals Ray ben ik benieuwd naar wat je precies bedoelt. Als het nummer niet meer actief is bij Simyo, dan is het helaas niet meer terug te halen. Bijvoorbeeld als je je aansluiting met het nummer in kwestie in het verleden op hebt gezegd. Als je iets ander bedoelt, hoor ik het graag!

Via de Simyo website is het in ieder geval mogelijk om een nieuw Sim Only nummer aan te schaffen. De Prepaid aansluiting waarmee je je forumaccount aan hebt gemaakt, is ook om te zetten naar Sim Only. Dit kan via de overzichtspagina van Mijn Simyo. Meer informatie hierover is op het volgende blog te vinden. Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor je reactie, Ray!

Groetjes,
Niels
Mijn andere nummer dat ik bij simyo heb is ge-deactiveerd. Waarschijnlijk door weinig gebruik. In de chat zeggen ze dat ik hierover een mail heb gehad maar die heb ik nooit gezien. Het is dus zonder bevestiging van mijn kant gestopt. Ik wil graag mijn nummer weer terug, wat zijn de mogelijkheden?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi mhb,

Wat goed dat je al even contact gehad hebt met onze collega’s van de chat! Het klopt inderdaad dat je Prepaid nummer beëindigd wordt, als je het langer dan 6 maanden niet gebruikt hebt. Omdat we begrijpen dat het wel zo fijn is om je telefoonnummer te behouden, hebben we je na 5,5 maand een e-mail gestuurd en een week later opnieuw. Misschien heb je deze berichten even gemist of zijn ze in je Spam-box terecht gekomen. Wil je dit eens controleren?

Zoals Niels aangeeft kunnen we een vervallen telefoonnummer niet meer activeren. Bestel je via onze website een nieuwe Prepaid, dan krijg je van ons een willekeurig nieuw telefoonnummer. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Thomas

Reageer