.

Beantwoord

Kan ik mijn nummerbehoud wijzigen?

  • 10 July 2017
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

Beste medewerker,
Vanwege het afwijzen van nummerbehoud bij het bestellen van een nieuwe simkaart wil ik een ander nummer behouden. Echter kan ik in 'mijn simyo' bij 'mijn gegevens voor nummerbehoud aanpassen' de oude provider en het simkaartnummer niet meer aanpassen. Hoe kan ik dit doen?
Groet Richard
icon

Beste antwoord door Jihane 11 July 2017, 12:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Even voor de duidelijkheid. Je bent reeds klant en en wilt een nieuwe simkaart bestellen. Klopt dat?
Sinds vorige week ben ik klant omdat ik een simkaart (met nummerbehoud) heb besteld. Voor deze nieuwe simkaart is het nummerbehoud voor mijn oude nummer (KPN) afgewezen. Nu wil ik deze aanvraag graag veranderen naar een ander oud nummer, maar dan van vodafone. Hoop dat het nu duidelijker is.
Ja het is me duidelijker geworden. Dan kun je 2 dingen doen. Wachten tot er een moderator reageert. Doorgaans is dat een werkdag, kunnen er nu 2 zijn i.v.m. drukte. Of je belt vanaf je simyo aansluiting 1200.
Hartstikke bedankt maar dat kon ik zelf ook wel verzinnen. vanochtend om half negen de vraag ook via facebook gesteld maar nog geen reactie. Nu niet in de gelegenheid om te bellen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rgijzen,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je nummerbehoud is afgewezen! Het is goed mogelijk om een nieuwe aanvraag in te dienen voor jou. Ik zie dat je contact hebt met mijn collega via Facebook. Zij heeft je uitgelegd hoe dit in zijn werk zal gaan. Zij gaat namelijk een nieuwe aanvraag indienen aan de hand van de informatie die jij haar hebt gegeven.

Ik heb nog even aan haar gevraagd of ze dit vandaag wilt oppakken, en ze zei vrolijk "Natuurlijk!". Dus maak je geen zorgen, dit wordt voor jou in orde gemaakt.

Zullen we de communicatie via Facebook verder doen? Dan weet je zeker dat alles op één plek samenkomt.

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor het meedenken.

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane, het is inderdaad via facebook verder opgepakt, hartelijk dank
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rgijzen,

Super 😃 Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer