.

Beantwoord

Kan ik mijn nummer behouden als ik een nieuwe telefoon ga kopen?

  • 19 February 2018
  • 6 reacties
  • 3268 Bekeken

Ik wil een nieuwe telefoon gaan kopen maar wil wel me nummer en abbonoment behouden
icon

Beste antwoord door Groentjuh 19 February 2018, 14:10

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo is een sim-only provider. Bij Simyo is dus alleen de simkaart van de provider. Het toestel moet je als klant zelf regelen. Zolang je dus een sim-lock vrij toestel koopt, kun je je simkaart daarin stoppen en je abonnement gebruiken.

Mocht de simkaart niet passen, dan kun je via Mijn Simyo een nieuwe simkaart bestellen, die wel past.

Samenvattend: Koop een simlock vrij toestel of zogenaamd: "los toestel" en stop je Simyo simkaart daarin en klaar!
Je abonnement en nummer staan los van je telefoon. Je hebt misschien wel een andere simkaart nodig. Dat hangt af van de maten en wat je nu hebt.

Welke telefoon heb je nu en welke wil je?
Heb nu een Samsung s6, maar ga waarschijnlijk over naar iPhone 8+, maar volgens mij is dat allebij nano formaat
Klopt, beide hebben Nano.

Wellicht heb je hier ook nog iets aan > Klikkerdeklik


Nog een vraagje. Je wilt een los toestel kopen? Heb ik dat goed begrepen?
Yes, inderdaad heb abbo bij simyo, waar ik wel aan vast wil houden
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Woutahh,

Welkom op het Forum!

Leuk dat je overgaat naar een Iphone 8+! Ray heeft al een super handige link doorgestuurd om over te kunnen stappen van Android naar IOS.

Zoals Groentjuh het al heeft aangegeven, zijn wij een Sim Only provider. Je kan onze simkaart gebruiken in sim-lock vrije telefoons. Dus als je Iphone 8+ sim-lock vrij is, kan je zeker je huidige Simyo simkaart blijven gebruiken! En zo ook je abonnement!

Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!

@Groentjuh @Ray, Bedankt voor het meedenken ;)

Groetjes,
Ashweeta

Reageer