.

Beantwoord

Kan ik mijn nummer behouden als ik een abonnement afsluit via Belsimpel?

  • 21 September 2017
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Hoi, ik ben van plan de samsung galaxy s8 te kopen. Op belsimpel.nl zag ik een mooie aanbieding van simyo samen met die telefoon. Maar als ik bij de gegevens invul dat ik al een simyo abonnement heb (ik heb nu sim only) Dan staat er dit: Om je nummer bij Simyo te behouden heb je een verlenging nodig in plaats van een nieuw abonnement. Klik hier voor alle Simyo-verlengingen met de Samsung Galaxy S8 G950 Black.
Dit verwijst naar https://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-s8-black/simyo/verlenging#tabs
Maar daarop kan je alleen een nieuw abonnement vinden in plaats van verlenging. Wat betekent dit? Kan ik de s8 nu niet voor die aanbiedingsprijs kopen via belsimpel? Of kan dit wel maar moet ik mijn sim only verlengen in plaats van een nieuw abonnement afsluiten? En zo ja, hoe?
icon

Beste antwoord door Asma 22 September 2017, 09:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Thijsaza,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt. Het is helaas niet mogelijk om met behoud van je nummer over te stappen naar een Simyo aansluiting besteld via Belsimpel. Als je een abonnement bestelt via Belsimpel dan kan dit helaas alleen met een nieuw nummer. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je huidige abonnement op te zeggen via Mijn Simyo en via Belsimpel een nieuwe simkaart te bestellen met een nieuw nummer.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer