.

Beantwoord

Kan ik het beltegoed op een Simyo prepaid over laten zetten naar een nieuwe Simyo prepaid kaart?

  • 13 June 2017
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb een Simyo prepaid simkaart met een prachtig nummer.
Dit nummer wil ik gebruiken voor een abonnement van een andere provider.

Hierover heb ik twee vragen:
1. Is mijn Simyo prepaid waar nog beltegoed op staat, per direct beschikbaar voor de andere provider of moet het saldo op nul staan?
2. Is het saldo van die simkaart over te zetten naar een nieuwe Simyo prepaid simkaart (ik blijf die namelijk wel nodig hebben)
icon

Beste antwoord door Samantha 15 June 2017, 10:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Vraag 1: Als je overstapt naar een andere provider kan dat direct, maar je ben je saldo kwijt, Stap je over naar naar Simyo simonly dan wordt een en ander verrekend.
Vraag 2: Ik denk het niet, maar wellicht is er iemand die hiervoor een creatief idee heeft.
Badge +7
Hoi Bob_H,

Welkom op het Simyo forum :)

Zoals je ziet, heb ik je username veranderd. Het is namelijk niet toegestaan om Simyo in je username te hebben, omdat dit voor verwarring bij andere klanten kan leiden. Als je graag een andere username wilt, dan hoor ik dat graag.

Ik kan het me goed voorstellen dat je je nummer wilt overzetten op het abonnement bij je andere provider. Ik heb goed nieuws voor je: dat is mogelijk. Als je nummerbehoud aanvraagt bij een andere provider, kan het nummer al binnen 6 werkdagen worden overgezet op dat abonnement.

Dat betekent wel dat je Prepaid en je beltegoed op die dag komen te vervallen. Het is wel mogelijk om je beltegoed over te zetten op een andere Prepaid. Dit kost € 5,00. Meer informatie hierover kun je hier vinden.

Ik zie dat je nummer op 26 juni wordt overgezet en dat je een nieuwe Prepaid gaat aanvragen. Laat je het weten zodra we het beltegoed kunnen overzetten?

Groetjes,
Samantha

@wimj12, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer