.

Beantwoord

Kan ik bij de overstap het abonnement op mijn zoon zijn naam zetten?

  • 19 August 2017
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

Ik heb momenteel naast mijn abonnement bij jullie nog een abonnement bij t-mobile. Dit nummer wordt gebruikt door mijn zoon. Kan ik overstappen naar jullie voor dat abonnement en het dan op zijn naam krijgen i.p.v. op mijn naam zonder extra kosten?
Groeten
Annemiek Calis
icon

Beste antwoord door Caspar 21 August 2017, 12:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Of het in een enkele stap kan is iets wat iemand van Simyo zal moeten beantwoorden. Het zijn in ieder geval processen die mij altijd nerveus maken, en die ik dan ook liever als twee gescheiden stappen zou doen. Dus eerst bij tmobile contractovername en dan overstappen. Of eerst naar simyo en dan bij simyo contractovername.

Maar ik ben wel vaker paranoide. Dus je kan dit bericht ook negeren.

Vergeet trouwens niet gebruik te maken van de vriendendeal.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi BertusMarie,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je wilt overstappen naar Simyo met het T-mobile abonnement. Je wilt dus uiteindelijk twee abonnementen bij Simyo hebben, jouw normale abonnement, en een nieuw abonnement met het T-Mobile nummer. Klopt dat?

Dit kan gewoon. Het kan ook op zijn naam komen te staan, maar alleen als hij 18 jaar of ouder is. Jullie kunnen het abonnement in dat geval gewoon op zijn naam afsluiten. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

@wimj12 bedankt voor je hulp!

Reageer