.

Beantwoord

Kan de opzegtermijn worden ingekort?

  • 21 December 2015
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Beste Forummensen. Gefeliciteerd, jullie zijn nu al beter bereikbaar dan Hollandsnieuwe. Toch stap ik over en gaat binnenkort mijn nieuwe abonnement in bij Hollandsnieuwe. Ik heb aangegeven nummerbehoud te willen. Inmiddels heb ik de telefoon al een week in huis, maar moet ik nog wachten tot 14 januari, een maand na de aanvraag, tot mijn nummerbehoud wordt overgezet. Dit moet toch eerder kunnen? Het is toch zonde dat een nieuwe Iphone een maand ligt niets te doen en ik mijn halfkapotte motorolla verplicht moet gebruiken tot het nummerbehoud is overgezet.

Dus: kunnen jullie regelen dat het nummerbehoud eerder dan 14 januari geregeld wordt?

Vriendelijke groet, Frits
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 22 December 2015, 00:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Flowris,

Welkom, op het Simyo Forum.

Wat jammer dat je toch overstapt naar die haringen met uitjes. (Ik doe namelijk miet aan reclame en zo weet toch iedereen wie ik bedoel!)
Hopelijk vind je de bereikbaarheid net zo goed als de service!
Helaas zit je bij een abonnement vast aan een overstap c.q. een opzegtermijn van 30 dagen (lees: 1 maand).
Ook kan een datum niet meer naar voren gehaald worden.

Heb je nog vragen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Flowris,

Ook namens mij welkom op het Simyo Forum.

Maikel.twinnie heeft jouw vraag al juist beantwoord. Aan de opzegtermijn van 30 dagen kan ik niks veranderen, dus ik hoop dat je Motorola het nog een paar weekjes volhoudt.

Groetjes,
Sean
Bedankt voor de uitleg. Ik snap de regels, hoe jammer ook.

Groet, Floris
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan. Fijne dagen en misschien zien we je hier ooit nog eens terug :)

Groetjes,
Sean

Reageer