.

Beantwoord

Is het mogelijk om tijdelijk over te stappen van prepaid naar Sim Only?

  • 26 January 2018
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Ik ben heel tevreden met mijn prepaid. Maar lees nu dat ik dan niet kan internetten in het buitenland en dat heb ik wel even nodig. Is het mogelijk om voor een maand een sim only af te sluiten en daarna terug te gaan naar mijn vertrouwde prepaid met nummerbehoud uiteraard.
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2018, 17:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi @Trix de Wit


Dat is natuurlijk mogelijk. Het is m.i. wel zo dat de stap erg omslachtig is vooral terug naar prepaid. Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor een buitenlandse simkaart (prepaid).
WiFi kan ook in combinatie met de Simyo kaart.

Meer informatie over prepaid naar sim only en van sim only terug naar prepaid vindt je via deze servicepagina.

Let wel....
Je schrijft internetten in het buitenland
Bij sim only kan de internetbundel alleen in de EU gebruikt worden.

Groetjes
Friesian
Gaat goed komen! En we blijven in de EU!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Trix de Wit,

Welkom op het Simyo Forum!

Het klopt inderdaad dat je met prepaid geen gebruik kan maken van internet in het buitenland. Zoals Friesian (bedankt voor je hulp!) al aangeeft, kan je eenvoudig overstappen via Mijn Simyo.

Mocht je dit doen, zorg er dan wel voor dat je een maandelijks opzegbaar abonnement afsluit. Anders kan je niet meteen weer terug overstappen naar prepaid. Ik kan het ook heel goed begrijpen als je je Sim Only aansluiting wilt houden na de eerste maand ;)

Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik die graag!

Groetjes,
Niels
Vooralsnog is prepaid voor mij voordeliger dan Sim Only, dus de kans dat ik Sim only hou is vrij klein! Bedankt voor de info. Ik ga het regelen voor vertrek!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Trix de Wit,

Namens Niels, heel graag gedaan!

Ik wens je alvast een fijne reis toe. :D

Groetjes,
Asma

Reageer