.

Beantwoord

Is er een abonnement voor de Samsung N4?


Badge
  • Actief Simyaan
  • 43 reacties
k kan het abbonnement niet vinden voor deze samsung 4N
bijv sms bundel.
hoe behoud nik mijn nummer bij deze nieuwe telefoon?.
icon

Beste antwoord door Caspar 19 July 2016, 11:04

Bekijk originele reactie

12 reacties

Op de site van mobiel.** staat een aanbod i.c.m. simyo. Wanneer je daar werkt met nummerbehoud zou je geslaagd kunnen zijn.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi brig,

Ik snap niet heel goed wat je bedoelt. Wil je een abonnement nemen met de Samsung N4 of heb je de telefoon al? Wat bedoel je met de sms bundel?

Ik hoor graag van je!

@Friesian, bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Caspar
Badge
sorry t zal t warme weer wel zijn. ik was in de war met de Blackberry.
t is hier binne 28-29 graden en buiten veeeel warmer.
ik heb nog niks gekocht omdat ik het wel veel geld vind en nogh niet zeker weet,.
ikzoek een groot scherm voor t toestenbord.wat ik evt vast kan zetten.
en een waar ik de simyo abb kan op nemen.
wie weet of de samsung dat kan?
nummerbehoud
>5,2 . inch scerm
goed opladen
en fotos kunnen maken .
bellen doe ik niet meer . what app wil ik gaan leren en smsn doe ik al.
maar android.
dus roept u maar! 😳
Reputatie 3
Badge +5
Hoi brig!

Hahaha! Je bent niet de enige. Het was gisteren voor mij ook enorm zwoegen hier op kantoor. Het zweet druppelde van mijn gezicht af. Ik vraag me af of een baard warmte vasthoudt of juist niet. Als je hier het antwoord op weet, hoor ik het graag! Oké, terug naar je vraag!

Een Samsung is enorm handig, in mijn ogen. Ik heb zelf een Samsung S5 en dat bevalt mij meer dan prima! Desalniettemin vallen mijn ogen de laatste tijd meer op de Huawei. Klinkt ook zo leuk. Huawei.

In onze telefoonshop vind je de Huawei P9 Lite en deze lijkt te passen in hetgeen je zoekt! Alleen kon ik niet vinden of je er een extern toetsenbord op kunt aansluiten.

Laat je weten of je het wat lijkt om de Huawei P9 Lite te nemen? Wellicht kun je nog heel even wachten tot onze andere experts hun meningen delen en je verder op weg kunnen helpen!

Groetjes,
Ilias
Badge
Lias ja ik heb percies het zelfde ontdekt .en jan een baard houdt warmte vast.maar i tis mar neet war jij veel zweet .
en ik ga voor de huawei mate 7 ,maaar ik kan niet van de symio gebruik mKEN WANT DIE STAAT NIET BIJ DE VERLENGENDE PROVIDERS.
plus betalen gaat onder rembours dus extra kostenwant ik kan ja niet tancodes ontvangen op de stukke telefoon..
ik vraag iemand nders maar dan kan ik mijn nummer niet behouden.
DIKKE MIN punt Symio.!boven dien zit ik hier te zweten en welk 3 keker alle gegeven ingevuld en dan npas staat er dat hetniet kan.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi brig,

Haha! Dat is een goed punt dat je maakt over de baard. Wellicht een beetje trimmen binnenkort.

De Huawei is een goed toestel en velen zijn hier enorm tevreden over. Dat is een goede keuze.

Het klopt dat je bij externe bedrijven niet je abonnement bij Simyo kan verlengen en ik snap dat het vervelend is. Je kunt echter wel met nummerbehoud overstappen naar een dergelijk abonnement. Enorm jammer dat je dat ziet als een minpunt voor Simyo.

Ik begrijp helaas je laatste stuk niet. Kun je hier nog even iets duidelijker over zijn?

Groetjes,
Ilias
Badge
oja dat laatste is al beantwoord door jou,Ilias.
dank je ik zie geen model dat ook groot is ,of groter dus ik doe denk ik deze.
Maar met een andere provider.
Ja Simyo jammer. jullie stonden er wel bij maar jullie accepteerde geen verlenging.
en wat Simyo te koop heeft is eigenlijk 3 keer van het zelfde (vind ik).

Wel jammer vind ik dat ik jullie dan mis.:D
🆒

Reuze bedankt voor jullie antwoorden!.Aleemaal.:D
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Brig,

Fijn dat we even konden helpen met meedenken! Laat je me weten voor wat voor toestel je uiteindelijk gaat? Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane
Badge
ik heb de huawei gekozen
mate 7,
met abb.
maar t was wel een heel gedoe hebben ze me zomaar zonder te vragen ene toestel toegestuurd.
dus dan krijg ik er 2.
maar t is goed gekomen

en t is wel absurd dat je zonder mobieltje bijna niet meer bestellen kan (tancodes)
bedankt luitjes.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Brig,

Dankjewel voor je terugkoppeling! 🙂 Stel ik op prijs! Fijn dat het uiteindelijk toch goed is gekomen.

Groetjes,
Jihane
Badge
graag gedaan jullie nemen ook de moeite me te helpen.dus heb je ook recht op wat ik nu gekozen heb
Ilias t wordt weer baartjes weer!🆒
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Brig,

We vinden dat altijd leuk om te horen 🙂 Ik zal aan Ilias doorgeven dat hij nog even moet wachten met het trimmen ;)

Groetjes,
Angela

Reageer