.

Beantwoord

Ingaan nieuwe abonnement Simyo

  • 10 November 2012
  • 11 reacties
  • 735 Bekeken

Beste,

Net mijn simkaart van jullie binnen. Deze geactiveerd, nu alleen nog wachten tot het abonnement in gaat.
Ik heb gekozen voor nummerbehoud. Bij mijn Simyo staat dat dit abonnement in gaat vanaf 8 december. Ik krijg net een sms van vodafone (mijn oude provider) dat de overstap naar Simyo plaats vindt op 11 decemeber. Wat is nou het juiste?

Groeten,
Frederik
icon

Beste antwoord door Alex 12 November 2012, 15:10

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum frederikje,

Bij deze kan ik bevestigen dat de overgang (en daarmee de startdatum van je abonnement) op 11/12/12 zal plaats vinden. Kan je aangeven waar je de ingangsdatum op je Simyo pagina precies ziet staan?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Bedankt voor uw snelle reactie. Ik zie de ingangsdatum staan bij overzicht, daar staat 8/12/12. Dit staat onder het aantal belminten/sms en ook onder mijn internet bundel.

http://imageshack.us/photo/my-images/21/ingangsdatum.jpg/

Groeten,
Frederik
Reputatie 5
Badge +10
Hoi frederikje,

Ik ga dit doorgeven aan de technische dienst. Je kunt in ieder geval 11/12/12 aanhouden.

Groetjes,

Alex
Hallo mods,

Even een vraag over het inloggen hier bij mijn simyo. Op het moment log ik in op het tijdelijk nummer dat ik heb gekregen. Op het moment dat mijn contract ingaat kan ik dan ook met mijn oude nummer hier inloggen? (ik heb nummer behoud aangevraagd).

Groeten,
Frederik
Reputatie 5
Badge +10
Hoi frederikje,

Als je telefoonnummer eenmaal is over gezet, moet je inloggen met je te behouden nummer. Je kunt dan niet meer met je tijdelijke telefoonnummer inloggen.

Groetjes,

Alex
Ik ben 30 nov overgestapt van Vodafone naar simyo.
Alles in 1keer gelukt....internet instelling e.d , perfect !!
Vodafone heeft ook het hele boeltje netjes afgehandeld.
Ik zag er een beetje tegen op met het overstappen naar een andere provider,
Heb 13 jaar Vodafone gehad,maar het werd me te duur.
Sjapoo voor Simyo....t is geweldig geregeld zonder gelazer met aansluiten en instellingen !
Nogmaals..." Sjapoo "
Reputatie 7
Badge +9
Ik had dezelfde ervaring toen ik overstapte van HI naar Simyo. Werd door Simyo netjes via email op de hoogte gehouden over data nummerportering enz. En op de dag zelf na plaatsen van de nieuwe micro sim geen enkel probleem. Geloof klein half uurtje geen service en dat was vooraf ook al door Simyo aangegeven. Daarna direct bellen, sms-en en internetten zonder problemen. Gewoon lezen en aanwijzingen opvolgen. Dat doet lang niet iedereen getuige een aantal postings hier. Ik vind dat Simyo dat indertijd goed geregeld heeft. Ook de overstap van prepaid naar maandabo en nu naar jaarabo.
Gisteren mijn simkaart overgezet van een Nokia naar een BlackBerry Torch, het bellen gaat goed alleen heb ik ook geen internet meer. Ik krijg de melding Your device does not currently have any Browser Configuration Service Book Entries. Als ik naar 1300 sms krijg ik de melding dat het nummer van de telefoon niet bekend is. Wie heeft voor mij een oplossing?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum RensS,

Volgens onze gegevens heb je reeds telefonisch contact met de klantenservice gehad en is het probleem opgelost. Zou je even kunnen bevestigen dat je nu gebruik kan maken van het internet op jouw BlackBerry?
Op advies van de klantenservice heb ik voor mijn BlackBerry een BlackBerry internet abonnement afgesloten. Overigens maak ik geen gebruik van de diensten zoals pingen etc van BlackBerry. Nu hoor ik van andere BlackBerry gebruikers dat er ook een "gewoon" internet abonnement gebruikt kan worden en dat dit prima werkt.
Hiernaast krijg ik 1000 mb bij het BlackBerry abonnement wat ik totaal niet nodig heb, mijn gebruik ligt in het verleden zelfs onder de 100mb
Kan ik een gewoon internet abonnement afsluiten?

Groet
RensS
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RensS,

Met sommige Blackberry toestellen werken bepaalde internet opties wel. We communiceren echter altijd dat het niet werkt, omdat we merken dat het vaak niet goed werkt. Ik raad je daarom aan om altijd een Blackberry internet bundel te nemen als je een Blackberry hebt.

Groetjes,

Alex

Reageer