Beantwoord: Ik wil switchen van Prepaid naar Sim Only en (na een maandje) weer terug. Wat zijn de kosten?

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sophie Wildeboer heeft ontvangen van andere leden.

Sophie Wildeboer auteur
Startend Simyaan
Reacties: 0

17 juni 2017, 14:57

Als ik switch van prepaid naar een (maandelijks opzegbaar) SIM-only abonnement zijn er dan kosten aan verbonden als ik na een maand weer terug wil switchen van dit abonnement naar prepaid? En wat gebeurt er met mijn prepaid saldo op het moment dat ik switch naar een SIM-only abonnement?
Gemarkeerd als antwoord

Hoi Sophie Wildeboer,

Welkom op het Simyo forum :)

Goed dat je dit navraagt! Als je wilt overstappen van Prepaid naar Sim Only, kun je dit doen via Mijn Simyo. In je overzichtspagina zie je de knop 'Stap over naar Sim Only' staan. Als je alle stappen juist doorloopt, wordt je Prepaid de volgende dag met behoud van je nummer omgezet in een abonnement. Het bedrag aan beltegoed dat je op dat moment hebt, wordt in mindering gebracht op je eerste factuur. Let er wel op dat je een maandelijks opzegbaar abonnement afsluit. Alleen dan kun je na een maandje weer terug naar Prepaid.

Zodra je weer terug wilt naar Prepaid, kun je een nieuwe Prepaid bestellen via onze website. De kosten hiervan hangen dus af van hoeveel beltegoed je neemt. Tijdens deze bestelling vraag je nummerbehoud aan. Je nummer kan dan binnen 6 werkdagen worden overgezet naar je Prepaid. Op deze overstapdatum wordt je nummer overgezet naar je Prepaid, en wordt je abonnement stopgezet. Meer informatie hierover kun je hier vinden.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Bekijk originele reactie
1 reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samantha heeft ontvangen van andere leden.

SamanthaSamantha antwoord
    Moderator
    Reacties: 1682 Sim Only Android
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Meedenker

Meedenker

Android expert

Android expert

Gewoon gezellig

Gewoon gezellig

IJsbreker

IJsbreker

Gangmaker

Gangmaker

19 juni 2017, 12:38

Hoi Sophie Wildeboer,

Welkom op het Simyo forum :)

Goed dat je dit navraagt! Als je wilt overstappen van Prepaid naar Sim Only, kun je dit doen via Mijn Simyo. In je overzichtspagina zie je de knop 'Stap over naar Sim Only' staan. Als je alle stappen juist doorloopt, wordt je Prepaid de volgende dag met behoud van je nummer omgezet in een abonnement. Het bedrag aan beltegoed dat je op dat moment hebt, wordt in mindering gebracht op je eerste factuur. Let er wel op dat je een maandelijks opzegbaar abonnement afsluit. Alleen dan kun je na een maandje weer terug naar Prepaid.

Zodra je weer terug wilt naar Prepaid, kun je een nieuwe Prepaid bestellen via onze website. De kosten hiervan hangen dus af van hoeveel beltegoed je neemt. Tijdens deze bestelling vraag je nummerbehoud aan. Je nummer kan dan binnen 6 werkdagen worden overgezet naar je Prepaid. Op deze overstapdatum wordt je nummer overgezet naar je Prepaid, en wordt je abonnement stopgezet. Meer informatie hierover kun je hier vinden.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
    Samantha
    Graag alleen privéberichten sturen als hierom wordt gevraagd. Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie