Beantwoord

Ik wil overstappen van Prepaid naar Sim Only maar het lukt niet. Wat doe ik verkeerd?

  • 18 september 2019
  • 1 reactie
  • 329 Bekeken

IIk heb bij Simyo.nl nw kaart besteld.Heb nummerbehoud gevraagd.
Zou binnen enkele dagen gereed worden, maar krijg nu mail dat t niet kan?
icon

Beste antwoord door Bas 18 september 2019, 15:58

Hoi Rob,

Welkom op ons forum!

Ik zie dat je geprobeerd hebt om over te stappen van Prepaid naar Sim Only door een hele nieuwe bestelling te plaatsen.

Maar als je wilt overstappen naar Sim Only, dan moet je gewoon even inloggen op Mijn Simyo met je prepaid aansluiting. Op de overzichtpagina vind je dan een tegel waar je op moet klikken zodat je kunt overstappen naar Sim Only. Als je vervolgens dat proces doorloopt, dan ben je een dag later overgestapt. Geen nieuwe simkaart, geen gedoe met nummerbehoud, je resterende beltegoed wordt netjes verrekend, geen aansluitkosten etc. 😉

Zou je de overstap even opnieuw kunnen doen op de juiste manier?

Groetjes,
Bas
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Rob,

Welkom op ons forum!

Ik zie dat je geprobeerd hebt om over te stappen van Prepaid naar Sim Only door een hele nieuwe bestelling te plaatsen.

Maar als je wilt overstappen naar Sim Only, dan moet je gewoon even inloggen op Mijn Simyo met je prepaid aansluiting. Op de overzichtpagina vind je dan een tegel waar je op moet klikken zodat je kunt overstappen naar Sim Only. Als je vervolgens dat proces doorloopt, dan ben je een dag later overgestapt. Geen nieuwe simkaart, geen gedoe met nummerbehoud, je resterende beltegoed wordt netjes verrekend, geen aansluitkosten etc. 😉

Zou je de overstap even opnieuw kunnen doen op de juiste manier?

Groetjes,
Bas

Reageer