.

Beantwoord

Ik wil overstappen en heb een Prepaid. Hoe werkt dit?

  • 25 January 2018
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

ik kan een goede deal sluiten bij mijn provider waar ik internet en vaste telefonie van heb ,daar krijg ik behoorlijk korting.
Mijn vraag is ,,ik heb nu prepaid van simyo en als ik overstap naar Telfort wil ik graag mijn telefoonnummer meenemen,is dat mogelijk en hoe veel tijd zit er tussen het nummerbehoud en de aanvraag?
icon

Beste antwoord door Jihane 25 January 2018, 12:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Wim,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je over wilt stappen! Omdat je een Prepaid hebt, zit je niet vast aan een contract. Je kunt dus overstappen wanneer je maar wilt, met nummerbehoud. De overstap kan al binnen een week geregeld zijn. Als je bij je nieuwe provider dan indient dat je over een week over wilt stappen, dan wordt dat helemaal in orde gemaakt voor je. Hier lees je alles over nummerbehoud, mocht je nog wat achtergrondinformatie willen hebben.

Let je er verder op dat je beltegoed vervalt als je overstapt? Je kunt dus alles opmaken voor de overstap, of je kunt het beltegoed overhevelen naar een andere Simyo aansluiting. Bij dat laatste komen administratiekosten van € 5,- kijken, dus dat is eigenlijk niet handig omdat jij nu € 5,23 aan beltegoed hebt. Dan zou je slechts € 0,23 overhevelen. Zonde! Mijn tip is dus: maak het lekker op 🙂

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
hartelijk bedankt voor de supersnelle en begrijpelijk antwoord.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wim,

Graag gedaan natuurlijk! 🙂 Mocht je nog een vraag hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Jihane

Reageer