.

Beantwoord

Ik kan mijn nummer niet behouden, behoudt ik nu mijn tijdelijk Simyo nummer?

  • 7 June 2020
  • 8 reacties
  • 347 Bekeken

als de aanvraag van nummerbehoud is afgewezen door Vodafone blijft dan het tijdelijke nummer dat ik van Simyo gekregen heb, geldig ?? zodat we dat aan kunnen houden 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 7 June 2020, 13:57

Bekijk originele reactie

8 reacties

Mits deze bij een/je aansluiting van Simyo blijft wel ja. 

 

oke dank je wel, dan weet ik genoeg 

Reputatie 7
Badge +9

Als je nummerbehoud annuleert, dan behoud je je tijdelijke nummer. Let wel op dat bij Sim only je bundels pas actief worden nadat nummerbehoud is afgerond of geannuleerd. Regel een van die 2 dingen eerst en gebruik daarna pas je bundels.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Madebruin,


Welkom op het Simyo forum en Simyo als provider!

 

Wat Ray en Groentjuh aangeven klopt inderdaad. Het is wel handig het verzoek nog te annuleren, dit kun je in Mijn Simyo doen of mij even een privéberichtje sturen. Dan kijk ik mee!

 

Thanks Groentjuh en en Ray!

 

Groetjes,

Daisy

hallo Daisy,

als je dat zou willen regelen graag, dan willen we graag dat tijdelijke nummer behouden [verwijderd]

groetjes Martin namens Madebruin

Reputatie 7
Badge +9

hallo Daisy,

als je dat zou willen regelen graag, dan willen we graag dat tijdelijke nummer behouden xx-xxxxxxxx

groetjes Martin namens Madebruin

@Madebruin, u hoeft geen persoonlijk gegevens zoals telefoonnummers op het forum te plaatsen. Moderatoren kunnen uw gegevens inzien via uw account op dit forum. Indien moderatoren toch gegevens nodig hebben, dan vragen ze of u ze een privé-bericht stuurt.

U kunt mogelijk uw bericht nog aanpassen door via het 3 punten-menu de optie “Bewerk” te kiezen en uw mobiele nummer verwijderen. Dat staat nu publiekelijk op dit forum. U kunt tot 1 uur na plaatsing uw berichten aanpassen, daarna doet een moderator dit alsnog.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Madebruin, 

Ik ben even zo vrij om je telefoonnummer van dit openbare forum te verwijderen! Anders kan iedereen het online terugvinden en ermee aan de haal gaan :sweat_smile:

Je aanvraag nummerbehoud is inmiddels geannuleerd! Kan ik je nog ergens anders mee helpen? :blush:

Groetjes, 
Bas

oei bedankt Bas

 

Reageer