.

Beantwoord

Ik kan de gegevens voor nummerbehoud niet aanpassen via Mijn Simyo, wat nu?

  • 16 August 2014
  • 1 reactie
  • 589 Bekeken

Hallo, Ik kreeg een mail dat de aanvraag nummerbehoud niet verwerkt kon worden omdat het simkaartnummer niet zou kloppen. Via Mijn Simyo en de blauwe balk (status en aanpassen aanvraag nummerbehoud) zou ik ik dit moeten kunnen aanpassen, Ik zie echter alleen de status en kan nergens iets aanpassen of een nieuwe aanvraag doen.

Ik hoor graag hoe ik het simkaartnummer alsnog kan controleren en evt. aanpassen.
Bij voorbaat bedankt.
K.Senden
icon

Beste antwoord door Naomi 18 August 2014, 12:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi K.Senden 🙂,

Welkom om het Simyo forum!

Ik begrijp dat je het simkaartnummer niet kan controleren en geen nieuw simkaartnummer kan doorgeven via Mijn Simyo. Dit is natuurlijk niet de bedoeling 😞

Bij de aanvraag voor nummerbehoud zijn er acht cijfers doorgegeven voor het simkaartnummer. Ook zie ik staan dat je van Rabo Mobiel overstapt. Veel klanten van Rabo Mobiel zijn overgestapt naar KPN. Het simkaartnummer van KPN bestaat uit acht cijfers, maar het simkaartnummer van Rabo Mobiel heeft meer cijfers. Ik raad je aan te kijken bij welke provider je zit. Je kan vervolgens het simkaartnummer opvragen bij je oude provider.

Zou je het juiste simkaartnummer en de juiste provider willen sturen via een privébericht? Ik zorg er dan voor dat er een nieuw verzoek wordt ingediend bij je oude provider 🙂 Je wordt via de e-mail op de hoogte gehouden wanneer je nummer kan worden overgezet.

Ik wacht je privébericht even af 🙂

Reageer