.

Beantwoord

Ik heb een verkeerde overstapdatum aangegeven. Wat nu?

  • 3 June 2017
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Heb bij aanvraag nummerbehoud verkeerde overstapdatum aangegeven die op nummerbehoudstatus staat
icon

Beste antwoord door Caspar 6 June 2017, 19:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Alles is al in orde, net bericht gehad over goedkeuring en goede overstapdatum
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Bostonfan,

Welkom op 't forum en welkom bij Simyo! :D

Mooi dat het allemaal is opgelost! Zoals je hebt gemerkt, is het geen probleem als je de eerste keer iets verkeerd invult. Je krijgt in principe dan een afwijzing en kan de gegevens op Mijn Simyo later nog wijzigen. Dit kan ook altijd nog door een Simyo medewerker gedaan worden als je er niet uitkomt.

Heb je verder nog vragen voor mij?

Groetjes,
Caspar
Kan ik ook op Mijn Simyo zien als mijn oude telefoonnummer is overgezet alvorens ik de nieuwe simkaart in mijn telefoon plaats, Ik laat dit n.l. doen, waar ik mijn telefoon heb gekocht.
Duurt wel
Duurt wel lang voordat ik antwood krijg op dit forum
Badge +7
Hoi Boxerfan/Bostonfan,

Wat jammer dat je zo lang moet wachten. We proberen doorgaans op de volgende werkdag een antwoord te geven. Helaas is het de laatste week erg druk op het forum, en waren we vorige week maandag niet aanwezig in verband met Pinksteren. Hierdoor kon het inderdaad wat langer duren voordat je een antwoord kreeg. Je had je vraag op zaterdag 3 juni gesteld, Caspar heeft hem op dinsdag 6 juni (de eerstvolgende werkdag) al beantwoord. Ik wil je daarom vragen om voortaan iets meer geduld te hebben.

Om je tweede vraag te beantwoorden: op het moment dat je nummer is overgezet, zul je merken dat de simkaart van je huidige provider niet meer werkt. Je kunt vanaf dat moment ook inloggen op Mijn Simyo met je eigen nummer in plaats van met je tijdelijke nummer. Zo kun je zien dat je telefoonnummer is overgezet.

Ik zie dat je nummerbehoud gepland staat op 2 augustus om 8.30 uur. Let wel op dat er altijd nog van dit tijdstip afgeweken kan worden.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer