.

Beantwoord

Ik heb een nieuwe simkaart besteld om van Prepaid naar Sim Only te gaan. Kan dat?

  • 6 January 2018
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Badge
misschien een domme vraag
ik heb perongeluk bij het over stappen van simyo-prepaid naar simyo-simonly
een bestelling gedaan voor een nieuwe simkaart met nummerbehoud.
nu heb ik die nieuwe simkaart al binnen.
daarom mijn vraag: als ik deze nieuwe simkaart gebruik is dit dan gewoon met mijn oude nummer
icon

Beste antwoord door Asma 7 January 2018, 13:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 1
U heeft het dan waarschijnlijk niet via mijn simyo (ingelogt) gedaan.
Ik heb namelijk 2 weken geleden via mijn simyo mijn prepaid omgezet. Dan houd u gewoon de zelfde simkaart en zonder aansluit kosten.

Maar in uw geval gewwoon even uit testen door de simkaart te plaatsen. En met een anderen teleffoon u zelf even te bellen met uw oude nummer.
Als aanvulling op @Safari

Als je prepaid simkaart nog werkt dan is je nummer nog niet omgezet.

En zoals gezegd, het overstappen had via je MijnSimyo gekund / gemoeten. Dan was het in 2 werkdagen geregeld.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
Reputatie 6
Badge +7
Hoi M. P.,

Welkom op het Forum!

Aah, dat is niet handig! Maak je vooral geen zorgen, je kunt deze gerust annuleren via www.simyo.nl/annuleren. Je nummer kan namelijk niet overgezet worden op deze manier.

Hierna kun je via Mijn Simyo aangeven dat je wilt overstappen naar Sim Only. Dit kan onder het tabblad Overzicht door te klikken op 'Overstappen naar Sim Only'. Binnen 24 uur zetten wij je huidige simkaart om naar een Sim Only abonnement. Je beltegoed verrekenen wij vervolgens met je eerstvolgende factuur.

Gaat het lukken zo?

@Safari en Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer