.

Beantwoord

Ik heb een klantnummer nodig. Waar vind ik die?

  • 14 July 2017
  • 5 reacties
  • 5436 Bekeken

Ik ga met behoud van nummer overstappen naar Vodafone, vanwege mijn werk. Vodafone vraagt een klantnummer, waar kan ik dat vinden op mijn simyo?
icon

Beste antwoord door Thomas 20 June 2018, 13:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Meestal hebben ze je simkaartnummer nodig. Die vind je op je MijnSimyo>instellingen>simkaart. Klantnummer staat op je factuur.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi JannekeHA,

Welkom op het Forum!

Jammer om te horen dat je gaat overstappen! Als je een abonnement krijgt van je werk dan is dat natuurlijk begrijpelijk. :D

Bij Simyo werken wij niet met klantnummers. Het enige wat je nodig hebt voor je nummerbehoud is je telefoonnummer en het simkaartnummer. Je kunt het simkaartnummer vinden op de achterkant van je simkaart en op Mijn Simyo. Klik hiervoor op het tabblad Instellingen > Simkaart.

Gaat het lukken zo?

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma
Toch heb ik een klantnummer nodig. Er wordt gezegd dat die op de factuur staat, maar die kan ik nergens vinden. Waar vind ik nu mijn klantnummer?
Ingrid
Je klantnummer vind je rechtsboven op je factuur onder de datum. Je moet wel het volledige bestand downloaden.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi IngridG,

Welkom op het Simyo Forum! :)

Jammer dat je ons gaat verlaten voor een andere provider. Ik kan me voorstellen dat het dan wel handig is als je jouw klantnummer kunt vinden. In je jouw gegevens zie ik dat je een Prepaid aansluiting hebt. Je hebt dan ook geen facturen, maar je kunt het klantnummer vinden op je betaalbewijzen, deze vind je in Mijn Simyo bij het tabblad "Betalingen". Door op een maand te klikken kun je jouw betaalbewijsjes downloaden. Rechtsboven vind je hierop het klantnummer terug.

Gaat het zo lukken?

Bedankt wederom @ Ray!

Groetjes,
Thomas

Reageer