.

Beantwoord

Ik heb al een Simyo simkaart met nummer, kan ik daar alsnog een ander nummer op laten zetten? (nummerbehoud)

  • 5 October 2020
  • 7 reacties
  • 385 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Een tijdje geleden heb ik een prepaid aangeschaft omdat ik graag wilde reageren op dit forum. Dit kon niet meer omdat mijn abonnement was afgelopen. Dus heb ik een prepaid aangeschaft met weer een ander nummer. Bij een andere provider heb ik een prepaid voor tijdens het sporten. Hier zit bijna geen tegoed meer op en nu wou ik graag dit nummer op mijn Simyo-kaartje laten zetten.

Ik las elders op het forum dat dit gedaan kon worden via de app, bij instellingen, simkaart zou de optie aanvraag nummerbehoud staan. Ik heb deze optie er niet staan. Mis ik iets? Of is het gewoon niet meer mogelijk? Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Ray 5 October 2020, 08:38

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hoi @Louis662 

 

Als je de route inloggen op MijnSimyo - instellingen - simkaart volgt op de internetpagina van je MijnSimyo kan het wel. Via de app is het niet mogelijk.

 

@Simyo Waarom is dit niet mogelijk via de app? 

Hoi @Louis662 

 

Als je de route inloggen op MijnSimyo - instellingen - simkaart volgt op de internetpagina van je MijnSimyo kan het wel. Via de app is het niet mogelijk.

 

@Simyo Waarom is dit niet mogelijk via de app? 

Dankjewel @Ray ik keek alleen binnen de app. Zo vaak kijken we niet meer via het web😉. Alleen ben ik wel bang dat ik straks via Louis663 moet reageren omdat mijn nummer wijzigt en ik dan niet meer met mijn huidige mailadres kan inloggen. Je mailadres is nl. gekoppeld aan je 06-nummer. Ze hebben er al 3 verschillende van me bij Simyo🤣. Maar weer een nieuwe alias aanmaken😂

Louis664 😁

En graag gedaan.  

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Louis662 

 

Als je de route inloggen op MijnSimyo - instellingen - simkaart volgt op de internetpagina van je MijnSimyo kan het wel. Via de app is het niet mogelijk.

 

@Simyo Waarom is dit niet mogelijk via de app? 

Dankjewel @Ray ik keek alleen binnen de app. Zo vaak kijken we niet meer via het web😉. Alleen ben ik wel bang dat ik straks via Louis663 moet reageren omdat mijn nummer wijzigt en ik dan niet meer met mijn huidige mailadres kan inloggen. Je mailadres is nl. gekoppeld aan je 06-nummer. Ze hebben er al 3 verschillende van me bij Simyo🤣. Maar weer een nieuwe alias aanmaken😂

Ik heb wel eens gehoord dat moderatoren een forum-account opnieuw aan een nummer kunnen koppelen. Ik weet alleen niet of die legende waar is…

Reputatie 7
Badge +6

Hoi louis662,

 

Leuk dat je het nummer alsnog mee wilt mee nemen naar Simyo. 😊

 

Volgens mij zou dit tegenwoordig wel in de app kunnen, ik heb het even nagevraagd maar er was dit weekend wat onderhoud aan de IOS app versie. Het zou kunnen dat je daarom de functie niet in de app zag. Is het inmiddels gelukt met de tip van Ray? Thanks Ray!

 

Groetjes,

Daisy

@Daisy 

Ik zag vanmorgen de optie ook niet in de Android versie van de app. Ik heb de laatste bekende versie. 

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor het doorgeven Ray!

Reageer