.

Vraag

Ik ben al 3 weken bezig om mijn nummer over te zetten naar Simyo

  • 16 February 2012
  • 3 reacties
  • 750 Bekeken

Badge
Ik ben al 3 weken bezig om mijn huidige telefoonnummer nummer over te zetten naar Simyo, al 3 keer naar de klantenservice gebeld en nog steeds geen stap verder en mijn oude abbonement loopt Maandag af.

Simyo wanneer zetten jullie nou eens mijn nummer over, want ik begin nu spijt te krijgen dat ik niet bij mijn huidige provider ben gebleven ?

3 reacties

Badge +2
Hi reallive,

Uit onze gegevens blijkt dat je gisteren contact heb gehad met onze klantenservice. Wij hebben een nieuwe aanvraag ingediend om het nummer met vijf werkdagen over te nemen. Wij zullen je per mail op de hoogte houden van de status van je nummerbehoud.

Groetjes,

Arie
Badge
herkenbaar probleem, zit nu met een prepaid zonder tegoed bij me oude provider, nummerbehoud ging eerst pas 4 mei in (terwijl ik 9 april aangegeven had als overstap datum) Nu staat bij T-mobile status dat de nummer portering geannuleerd is, support geeft geen antwoord meer op mijn vragen, telefonisch contact zoeken met zowel t-mobile als simyo is niet mogelijk, T-mobile herkend me nummer niet als T-mobile nummer en bij simyo zijn ze al 2 dagen bezig met hun telefoon centrale.
begin ook erg spijt van te krijgen om naar simyo over te stappen...
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mennozon,

Ook jij hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice. Daar er eerder een verzoek voor 1 maand was ingediend, hebben we na contact met jou een nieuw verzoek voor 5 werkdagen ingediend. Je wordt hier per email over op de hoogte gehouden.

Groetjes,

Alex

Reageer