.

Beantwoord

Iemand wil mijn prepaid overnemen. Kan dat problemen geven?

  • 13 February 2020
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Ik heb een mooi 06-nummer en nu wil iemand dat overnemen. Niet via nummerovername, maar hij wil mijn prepaidkaartje ophalen. Is dat wel vertrouwd?

icon

Beste antwoord door RicoK 14 February 2020, 08:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JackieFK,

 

Het simkaartje met nummer is zonder problemen over te nemen, het is natuurlijk aan jezelf of je het nummer en simkaartje zelf niet wilt houden. Denk er wel aan dat het simkaartje nog wel op jouw naam staat in ons systeem, omdat dat aan te passen hebben wij een kopie van jou ID kaart nodig en een kopie van de ID kaart van de persoon die het gaat gebruiken. Dit kunnen jullie dan het mailen naar klantenservice@simyo.nl.

 

Overigens zijn afgelopen week nog uitgeroepen tot de beste prepaid provider, dus ik denk dat je hier prima op je plek zit!

 

Groetjes,

Daisy

Nee die ken ik niet. Ik ga het nummer maar overzetten naar zo’n ongeregistreerde prepaid. Iemand nog een idee voor een goedkope provider?

Reputatie 7

Contractovername is zeker mogelijk. Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303

Echter,of dat vertrouwd is, moet je zelf bepalen natuurlijk. Ken je diegene überhaupt?

Reageer