.

Beantwoord

Hoelang is mijn beltegoed geldig?

  • 9 March 2017
  • 5 reacties
  • 877 Bekeken

Badge
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-243

Hoelang is mijn beltegoed geldig?

Het beltegoed op je Prepaid simkaart is onbeperkt geldig zolang je simkaart actief is. Je simkaart houd je actief door minimaal één keer per half jaar:

Een uitgaand gesprek te voeren.
Een sms te sturen.
Verbinding te maken met mobiel internet.
Een internetbundel te kopen.
Je beltegoed op te waarderen.

Heb je vijfenhalve maand je simkaart niet gebruikt? Dan sturen we je een e-mail waarin we aangeven dat je de simkaart al bijna een half jaar niet hebt gebruikt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

>
>

Ik heb op donderdag 01 september 2016 een mail verzonden en
vandaag op donderdag 09 maart 2017,
waarom heb ik naar vijfenhalve maand geen mail ontvangen en hoe kan het dan mijn abonnement nog actief is ?
Ik heb geluk gehad dat het abonnement nog actief is deze keer, maar voor de toekomst zou een antwoord op mijn vraag mooi zijn.



kopie van jullie website van mijn verbruik log:

€ 7,20 Mijn beltegoed

donderdag 01 september 2016 duur / aantal bedrag
2:59 SMS naar 06BEEP 1 af - € 0,10

woensdag 08 juni 2016 duur / aantal bedrag
2:25 SMS naar 6225 1 af - € 0,10

woensdag 09 maart 2016 duur / aantal bedrag
12:03 SMS naar 06BEEP 1 af - € 0,10

woensdag 23 september 2015 duur / aantal bedrag
20:02 Gesprek naar 12339 0:00:09 € 0,-

maandag 21 september 2015 duur / aantal bedrag
17:12 21.09.15 1 € 7,50
17:12 21.09.15 1 af - € 5,00

>
>

Voor overige lezers de mail ziet er normaal zo uit:
(dit is dus de mail die ik NIET heb gekregen)

Voorkom binnen 15 dagen dat je Simyo nummer afgesloten wordt
Beste Patrick M,

Je hebt de afgelopen 5½ maand niet gebeld en geen sms verstuurd met je Simyo telefoonnummer 06BEEP. Als je zes maanden geen gebruik maakt van je nummer, gaan we ervan uit dat je geen klant meer wil zijn van Simyo en sluiten we je nummer af. Zie artikel 3:4 en 3:5 van de Algemene Voorwaarden.

Wil je toch blijven bellen met Simyo? Geen probleem!
Stuur dan binnen 15 dagen minstens één sms of voer één uitgaand telefoongesprek. Je nummer blijft dan geactiveerd.

We houden je natuurlijk graag bij Simyo. Daarom zetten we de voordelen nog eens voor je op een rij:
- Je belt met vaste, lage tarieven, op ieder moment van de dag.
- Je belt via het betrouwbare netwerk van KPN.
- Je regelt alles online, waar en wanneer je wilt via mijn.simyo.nl.

Afsluiten van je telefoonnummer is definitief, activeren is daarna niet meer mogelijk en je beltegoed komt volgens de algemene voorwaarden te vervallen.


Met vriendelijke groet,
Het Simyo team

Op deze mail kun je niet reageren. Heb je vragen, kijk dan op www.simyo.nl/service.
icon

Beste antwoord door Caspar 9 March 2017, 15:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je krijgt, hoort idd die mail te ontvangen. Heb je gekeken of deze niet staat in je spambox/junkmail?

Verder is het eigenlijk ook zo dat er zoiets is als een eigen verantwoordelijkheid. Via Mijn Simyo en/of de Simyo app kun je in de gaten houden wanneer het laatst verbruik is geregistreerd.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Patrick-M,

Welkom op 't forum :)

Verstandig van je dat je contact met ons opneemt. Ik snap goed dat je je zorgen maakt over het actief houden van je simkaart. Gelukkig is je simkaart nog steeds actief en heb je laatst weer een sms'je verstuurd.

De vorige keer was je ruim op tijd. Je had in juni een sms verstuurd, en in september ook. Deze keer heb je in maart een sms verstuurd. Dit was inderdaad net iets langer dan 6 maanden. Er is geen e-mail verstuurd en je kwam ook niet in gevaar dat je simkaart inactief zou worden. Er is technisch iets mis gegaan, maar daardoor liep jouw simkaart ook niet het gevaar inactief te worden. Niks aan de hand dus. Wanneer je simkaart inderdaad in gevaar komt om inactief te worden, zullen we je 100% zeker een e-mail sturen.

Heb je hier nog vragen over?

@Friesian bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
Thanks alle2...

p.s. Ik heb ook een SMS Scheduler APP gedownload die automatische om de 3 maanden een SMS berichtje stuurt naar mijn echte telefoon zodat ik niet meer te laat ben..... en een melding aangemaakt in mijn agenda om te checken of ik de SMS inderdaad heb gekregen (apps zijn namelijk ook niet 100% betrouwbaar).
Dat zijn goede tips Patrick ! 🆒
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Patrick-M,

Dat is nog eens een goede tip. Bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer