.

Vraag

hoelang duurt het nummerbehoud overzetten?

  • 2 August 2012
  • 7 reacties
  • 3192 Bekeken

Badge
Beste moderators,

Ik vroeg me af hoe lang het ongeveer duurt voordat het nummer is teruggezet. Afgelopen maandagochtend kreeg ik de sim binnen.
Ik gebruik nu nog mijn oude sim met het oude nummer. Maakt dit uit? Moet ik de nieuwe sim eerst gebruiken voordat het nummerbehoud van start gaat?

MVG Yoran

7 reacties

Badge +6
Beste Yoranvanderlaan,

Welkom op het forum!
Je telefoonnummer zal op 7 augustus overgenomen door Simyo.
beste Mod

ik heb hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven.. echter hoe zit dit dan met de betaling van de abbonement. ik mag toch aannemen dat zolang ik de simkaart niet gebruik (waar tevens niet mijn goeie nummer op staat) ik er dus ook niet voor hoef te betalen. ik vind namelijk 4 a 5 dagen vrij lang en als ik gebruik maak van de huidige(verkeerde) nummer dan ga ik dus over mijn bundel heen.
Badge
Ik kreeg inderdaad vandaag de email dat het overgezet gaat worden. Bedankt voor de duidelijkheid Natascha!
Badge +6
beste Mod

ik heb hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven.. echter hoe zit dit dan met de betaling van de abbonement. ik mag toch aannemen dat zolang ik de simkaart niet gebruik (waar tevens niet mijn goeie nummer op staat) ik er dus ook niet voor hoef te betalen. ik vind namelijk 4 a 5 dagen vrij lang en als ik gebruik maak van de huidige(verkeerde) nummer dan ga ik dus over mijn bundel heen.


Beste Stefanie,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je telefoonnummer wordt op 9 augustus overgenomen door Simyo.
Je gaat aan Simyo betalen op het moment dat je telefoonnummer is overgenomen door Simyo. Maak je gebruik van het tijdelijke telefoonnummer dan betaal je de buiten de bundel kosten.
Badge +6
Ik kreeg inderdaad vandaag de email dat het overgezet gaat worden. Bedankt voor de duidelijkheid Natascha!

Beste Yoranvanderlaan,

Geen dank! Fijne dag!
Hoi,

Ik heb twee vraagjes. Ik heb woensdag mijn nieuwe simkaart per post gekregen. Kan ik nu mijn oude simkaart blijven gebruiken totdat mijn nummer is overgezet? En hoeveel dagen duurt het voordat mijn nummer is overgezet?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum marianbreuer,

Je kunt gebruik blijven maken van de simkaart van je vorige provider tot het telefoonnummer is over gezet. Het over zetten van een telefoonnummer duurt in het geval van prepaid overname 5 werkdagen. Wanneer het gaat om een abonnementsovername duurt de overname een maand. Volgens onze gegevens heb je aangegeven dat het over te zetten telefoonnummer een prepaid aansluiting betreft. In dat geval duurt het dus 5 werkdagen.

Groetjes,

Alex

Reageer