.

Beantwoord

Hoe zit het met nummerbehoud en overstappen?

  • 1 June 2017
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb vandaag een bevestiging gekregen dat mijn nummer op 10-7 wordt overgezet. Mijn contract bij mijn huidige provider loopt tot 8-7. Dit betekent dat ik twee dagen niet bereikbaar ben. Kan dit niet anders geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Jihane 2 June 2017, 16:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Alfred,

Welkom op het Simyo Forum en bij Simyo 🙂

Wat leuk dat je overstapt naar ons toe. Ik zie in het systeem inderdaad terug dat je nummer op 10 juli wordt overgezet. Over het algemeen is nummerbehoud zo geregeld dat je op geen enkel moment zonder aansluiting zit. Je nieuwe abonnement (bij ons) gaat dan in zodra je oude abonnement (bij T-Mobile) stopgezet wordt. We werken ook met z'n allen met hetzelfde nummerbehoudprogramma, zodat we allemaal (alle providers) zicht hebben op wat er gebeurt.

Wil je toch echt bevestiging over hoe lang je T-Mobile aansluiting actief blijft? Dan kun je het beste contact opnemen met T-Mobile. Zij kunnen daar definitief iets over zeggen.

Laat je me weten of je er zo uit komt?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Bedankt voor jouw reactie. Mijn reactie is wat laat, maar ik denk dat ik er zo wel uit kom. Ik wacht maandag even af hoe e.e.a. verloopt.

Vriendelijke groeten,
Alfred
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Alfred,

Alles nog goed gegaan gisteren? :$

Groetjes,
Asma

Reageer