.

Beantwoord

Hoe zit het met het opzeggen en overstappen met nummerbehoud?

  • 7 August 2016
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben van plan over te stappen naar T-Mobile, omdat hun PrePaid voor mij gunstiger is (met bundel).
Ik wil graag mijn huidige nummer behouden. Als ik bij hen aangeef mijn nummer te willen behouden, zeggen zij mijn huidige Sim Only op bij Simyo.
Hoe lang kan ik dan nog gebruik maken van Sim Only van Simyo?
Krijg ik van tevoren bericht over op welke dag Simyo de verbinding tussen hun netwerk en mij verbreekt en kan ik die datum opgeven bij T-Mobile, opdat mijn nummer dan overgezet wordt (bijvoorbeeld op 1 september 2016)?
De kosten voor 'Internet in het buitenland' komen dan op mijn laatste (tevens eerste) factuur te staan, neem ik aan?

Mvg,
Bjorn
icon

Beste antwoord door simnlru 7 August 2016, 17:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi Bjorn,

Op de dag dat je overstap gepland staat krijg je een sms van T-mobile hoelaat en wanneer je hun simkaart kunt gebruiken.

Je merkt ook als je simyo simkaart geen verbinding meer maakt dat je je nieuwe tmobile simkaart kan gebruiken.

En ja alles komt op je laatste factuur te staan meestal de zelfde maand of maand erop ( ligt aan de datum waarop he overstapt).

Heb ik het zo wat duidelijk voor je kunnen maken? Zo niet dan hoor ik graag als je nog vragen hebt!

Mvg,

Simnlru
Badge
Het is nu duidelijk, bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi bjornos28,

Mooi dat het duidelijk is! Als je nog vragen hebt over je overstap of het nummerbehoud, dan horen we van je!

@simnlru bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer