We hebben je aanvraag voor nummerbehoud ontvangen.
Hoort je mobiele nummer bij een abonnement? Dan vragen wij nummerbehoud aan voor de door jou opgegeven datum.
Hoort je mobiele nummer bij een prepaidkaart? Dan zetten we je nummer over binnen 7 werkdagen, of op de datum die jij hebt aangegeven.
Hoe nu verder?
1. Wij dienen de aanvraag in bij je huidige provider en informeren je binnen 3 werkdagen over de datum van overzetting. Tussentijds kun je de status van je aanvraag voor nummerbehoud inzien op Mijn Simyo.
2. De dag voordat je nummer wordt overgezet, sturen wij je een herinnering per e-mail.
3. Op de dag van overzetting wordt je huidige abonnement of prepaidkaart beëindigd en je nummer overgezet naar je Simyo simkaart.
Overstap van Simyo Prepaid naar een Sim Only abonnement?
Annuleer dan deze aanvraag. Je kunt overstappen door in te loggen met je Simyo Prepaid nummer op Mijn Simyo en onderaan te kiezen voor "stap over naar Sim Only".
Heb je toch nog vragen over je aanvraag van nummerbehoud? Stuur dan een e-mail naar nummerbehoud@simyo.nl.
Wij wensen je veel bel- en sms-plezier!
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Ik heb een sim-only abonnement met telefoonnummer 06-XXXXXXXXX.
Wil graag dat dit zo spoedig mogelijk terug gezet wordt
Bij voorbaat dank
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie