.

Beantwoord

Hoe werkt nummerbehoud?

  • 15 December 2018
  • 9 reacties
  • 451 Bekeken

Badge
Beste G.L.,

We hebben je aanvraag voor nummerbehoud ontvangen.

Hoort je mobiele nummer bij een abonnement? Dan vragen wij nummerbehoud aan voor de door jou opgegeven datum.
Hoort je mobiele nummer bij een prepaidkaart? Dan zetten we je nummer over binnen 7 werkdagen, of op de datum die jij hebt aangegeven.

Hoe nu verder?
1. Wij dienen de aanvraag in bij je huidige provider en informeren je binnen 3 werkdagen over de datum van overzetting. Tussentijds kun je de status van je aanvraag voor nummerbehoud inzien op Mijn Simyo.
2. De dag voordat je nummer wordt overgezet, sturen wij je een herinnering per e-mail.
3. Op de dag van overzetting wordt je huidige abonnement of prepaidkaart beëindigd en je nummer overgezet naar je Simyo simkaart.

Overstap van Simyo Prepaid naar een Sim Only abonnement?
Annuleer dan deze aanvraag. Je kunt overstappen door in te loggen met je Simyo Prepaid nummer op Mijn Simyo en onderaan te kiezen voor "stap over naar Sim Only".

Heb je toch nog vragen over je aanvraag van nummerbehoud? Stuur dan een e-mail naar nummerbehoud@simyo.nl.

Wij wensen je veel bel- en sms-plezier!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team


Ik heb een sim-only abonnement met telefoonnummer 06-XXXXXXXXX.


Wil graag dat dit zo spoedig mogelijk terug gezet wordt
Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Jihane 16 December 2018, 16:48

Bekijk originele reactie

9 reacties

Geen privé gegevens openbaar plaatsen!!!!!!
Beste @ivonne-niessink

Het is niet gewenst om 06 nummers te plaatsen op een openbaar forum. Een moderator zal de titel aanpassen en de tekst.
De tekst kunt u tot binnen een uur na plaatsen aanpassen.

Fijn weekend.😎
Badge
oke ik heb een sim only contract en mij man heeft een vast contract
Dus wil ik dit recht gezet hebben.
Sorry dat ik telefoonnummers genoemd heb.

Ivonne Niessink
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ivonne,

Welkom op 't Simyo Forum!

Kan gebeuren dat je privégegevens erin zet! Is inderdaad niet de bedoeling, maar ik heb het voor je gewijzigd. De telefoonnummers heb ik uit je berichtje en titel gehaald. Zoals Ray en Friesian zeggen, is dit een openbaar forum. Deze regel is dus om je eigen privacy te waarborgen.

Wat je vraag betreft: het is mij nog niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is. Wil je mij een privébericht toesturen? Daarin kun je dan wel de telefoonnummers noemen, omdat dat een privégesprek is dat alleen wij kunnen lezen. Ik help je dan verder! Is het bijvoorbeeld de bedoeling dat het nummer van jouw man op jouw aansluiting komt? Of bedoel je iets heel anders?

Ik hoor het graag!

@ Friesian en Ray, scherp, dank voor het hierop wijzen!

Groetjes,
Jihane
Badge
Zo als ik aangegeven heb heeft mijn man een abonnement van 10 euro.

Ik heb een sim only abonnement met telefoonnummer 06******** Dus alléén de belkosten worden verrekend.

Zie bericht hierboven.

Mijn man heeft een abonnement van 10 euro met telefoonnummer 06********

Als ik inlog krijg ik nog steeds het abonnement van mijn man staan en niet mij abonnement.

Graag wil ik dat dit recht gezet wordt.
Bij voorbaat dank

Ivonne
@Jihane vroeg om een prive bericht zodat je daar wel de bewuste nummers kan plaatsen. Nu staan ze weer openbaar wat omwille van de privacy niet is toegestaan.

Een prive bericht stuur je door op de foto te klikken van @Jihane en dan de optie kiezen voor het sturen van een prive bericht.
Badge

Verstuur privébericht naar Jihane


  • I
  • ivonne-niessink 1 dag geleden Hoi Jihane.
  • Ik heb een sim only abonnement met toestel nummer 06*******
  • tnv I.C.Niessink-steffers.
  • Mij man heeft een abonnement van 10 euro per maand met
  • toestelnummer 06******* t.n.v G.L.Niessink.
  • Graag wil ik dit rechtgezet hebben.
  • Bij Voorbaat dank Ivonne Niessink
Beste Ivonne dit is geen privébericht..🙂
Klik op Privébericht (Jihane).

Ik stuur je even een pb zodat je ermee bekend raakt
😎
Reputatie 5
Badge +4
Hoi ivonne-niessink en de rest!

Ik heb ook in dit topic alle telefoonnummers weggehaald. Is het ondertussen gelukt met een privébericht naar Jihane na de hulp van Friesian?

In het andere topic heb ik je een antwoord op je vraag gegeven. Nu ik deze berichten lees, begrijp ik net als Jihane de vraag niet helemaal. Mocht het toch niet de oplossing zijn dan kun je natuurlijk gewoon op het topic reageren zodat we je verder kunnen helpen! 🙂

@Ray en @Friesian, dankjewel!

Groetjes,

Kevin

Reageer