.

Beantwoord

Hoe werkt het precies met het overzetten van mijn nummer?

  • 17 November 2017
  • 7 reacties
  • 214 Bekeken

Vandaag wordt mijn mobiele nummer overgezet naar Simyo. De mail daarover zegt dat ik dan de nieuwe simkaart in mijn telefoon moet plaatsen, maar die zit er al in! 🙂 met een tijdelijk nummer. Hoe werkt dit nou eigenlijk??
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 November 2017, 12:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Op het moment dat je nummer door je vorige provider wordt vrijgegeven kan Simyo het te porteren nummer overzetten op je doorgeven simkaart(nummer). Het tijdelijke is dan al komen te vervalle. Je te porteren telefoonnummer is dan gekoppeld aan het simkaartnummer welke dus is aangemeld op het netwerk.

Om, hoge, buiten bundel kosten te voorkomen geeft Simyo je het advies eerst nog je vorige provider te gebruiken in plaats van het tijdelijk nummer.

Je begrijpt, behoorlijke stappen.
Dat heeft Simyo misschien u verteld, maar mij dus niet.
(Prepaid of) sim only
Lees voor de zekerheid alvast de informatie door.

Ik ga ervan uit dat je een mailing.. brief hebt ontvangen van Simyo.
In de ontvangen emails en brief van Simyo is niets terug te vinden over simkaart van oude provider eerst nog te gebruiken. Had daar nog beltegoed. Vond idd de info op de website van Simyo, na lang zoeken.
De koppeling van het oude telefoonnummer aan de nieuwe simkaart van Simyo is nog niet gebeurd. Zou vandaag plaats vinden, maar het kan nog......Tijdelijke nummer werkt nog wel. Nog even geduld!?
Overigens dank voor uw reacties. Fries? Ik ook! 😉

De koppeling van het oude telefoonnummer aan de nieuwe simkaart van Simyo is nog niet gebeurd. Zou vandaag plaats vinden, maar het kan nog......Tijdelijke nummer werkt nog wel. Nog even geduld!?

Kan ik niet met zekerheid zeggen, ben ook een klant. Omdat het bijna weekend is zou je/u even na kunnen vragen via bijvoorbeeld Twitter als je/u dat wilt.

Overigens dank voor uw reacties.

Graag gedaan.

Fries? Ik ook! ;-)

Ik ook niet.😉 Brabants
(geen idee waarom dat soms ged8 wordt. 😉😀☺)
Groot fan van Friesian's.

Zoek, indien nodig, maar eens op...
Friesian Frederik the great. 😉☺

Fijne avond en fijn weekend!
Ja, it Fryske Hynder! Fantastische paarden!
Ook een goede avond en goed weekend!
Dus vanwege de naam Friesian!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi wiskid79,

Welkom bij Simyo en welkom op 't forum :)

Mooi dat het uiteindelijk allemaal duidelijk is geworden dankzij de hulp van Friesian. Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Caspar

@Friesian super bedankt!

Reageer