.

Beantwoord

Hoe stap ik over van Sim Only naar Prepaid?

  • 29 August 2018
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Hoi,

Ik heb nu een maand een internetbundel met onbeperkt bellen en smsen, maar ik wil weer graag overstappen naar Prepaid.

Hoe kan ik dit het beste doen?
Ik heb gevonden hoe ik mijn internetbundel kan stopzetten, maar niet hoe ik het onbeperkt bellen en smsen kan opzeggen met dat ik mijn nummer behoud.

Hoor graag hoe ik dit het beste kan doen.

Met vriendelijke groet,

MaraLynn
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 August 2018, 19:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi MaraLynn

Heb je deze servicepagina al gezien? Daar staat alles in.
Reputatie 6
Badge +5
Hi MaraLynn,

Welkom op het Simyo Forum!

Zou ik mogen vragen waarom je toch weer terug wilt overstappen naar Prepaid? Ik zie namelijk dat je erg veel gebruik hebt gemaakt van zowel je internet- als belbundel. Mocht je deze aantallen met Prepaid bereiken, betaal je een veel hoger bedrag.

Voor de overstap kan je de stappen volgen van de link die Friesian heeft gedeeld. Bestel een nieuwe Prepaid simkaart met nummerbehoud via de Simyo website. Binnen een week zetten we je nummer dan over. Gaat het lukken zo?

Friesian, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels
Hi MaraLynn,

Welkom op het Simyo Forum!

Zou ik mogen vragen waarom je toch weer terug wilt overstappen naar Prepaid? Ik zie namelijk dat je erg veel gebruik hebt gemaakt van zowel je internet- als belbundel. Mocht je deze aantallen met Prepaid bereiken, betaal je een veel hoger bedrag.

Voor de overstap kan je de stappen volgen van de link die Friesian heeft gedeeld. Bestel een nieuwe Prepaid simkaart met nummerbehoud via de Simyo website. Binnen een week zetten we je nummer dan over. Gaat het lukken zo?

Friesian, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels


Hoi Niels,

Bedankt voor je antwoord, snap nu wat ik moet doen:)

En zeker mag je dat vragen. Omdat ik alleen op vakantie ben gegaan, had ik deze bundels nodig, maar ik merk nu ik weer thuis ben dat ik met prepaid voordeliger uit ben.

Ook jij bedankt Friesan voor het reageren!


Groetjes,

Mara
Reputatie 6
Badge +4
Hi Mara,

Dankjewel voor je terugkoppeling. Als je op vakantie gaat is internet op je mobiel wel zo fijn, met Prepaid hebben we dat niet dus logisch dat je even was overgestapt op Sim Only. Top! :D

Namens Niels en Friesian heel graag gedaan!

Groetjes,
Thomas

Reageer