.

Beantwoord

Hoe regel ik nummerbehoud zonder een sms verificatie?

  • 19 October 2018
  • 6 reacties
  • 1315 Bekeken

Hoi,

Ik wil graag mijn oude nummer behouden maar ik kan de SMS verificatie methode niet gebruiken omdat ik mijn oude simkaart kwijt ben.

Hoe kan ik toch nummerbehoud aanvragen voor een particuliere prepaid simkaart?

Lucas
icon

Beste antwoord door Jihane 19 October 2018, 17:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Nieuwe simkaart aanvragen bij huidige provider een idee?
Dat heb ik meerdere malen gedaan maar de huidige provider krijgt het niet voor elkaar fatsoenlijk een nieuwe simkaart op te sturen.

Ik heb ruim twee weken geleden een vervangende simkaart aangevraagd en inmiddels zegt de provider al twee simkaarten opgestuurd te hebben. Helaas niks ontvangen.

Dat is ook de reden dat ik ben overgestapt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Lucas,

Welkom op het Simyo Forum!

Geen enkel probleem! Je kunt geduldig wachten tot je Simyo simkaart arriveert, en dan inloggen op Mijn Simyo. Je kunt dan via Mijn Simyo je nummerbehoud doorvoeren, en in plaats van de verificatiecode kun je het 06-nummer en je klantnummer doorgeven. Je komt achter je klantnummer door bijvoorbeeld contact op te nemen met je oude provider.

Kom je er zo uit?

@ Ron H, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane


Bedankt voor de reactie.

Bij mijn simkaart staat: Simkaartstatus Actief

Bij nummerbehoud zie ik geen optie om dit via klantnummer over te laten zetten. Dat kan alleen bij de optie Zakelijk abonnement.
Oké, ik heb ingevuld dat ik een zakelijke rekening had terwijl dat niet zo is. Dan kun je wel je klantnummer opgeven.

Het lijkt erop dat deze methode werkt.
Reputatie 7
Badge +10
Klopt! 🙂 Ben blij dat het gelukt is allemaal!

Groetjes,
Jihane

Reageer