.

Beantwoord

Hoe lang duurt het vrijgeven van het nummer van Simyo Prepaid aan een andere provider?

  • 18 June 2017
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Badge
Ik wil weg bij Simyo prepaid vanwege onvoldoende dekking in mijn woonwijk.
Als ik bij een nieuwe provider (in dit geval T-Mobile) prepaid aanvraag, hoe snel geeft Simyo dan mijn nr. vrij voor nummerbehoud? Dus niet de beslisdatum, maar de datum waarop mijn mobiele nr. daadwerkelijk door de nieuwe provider kan worden gebruikt?
icon

Beste antwoord door Samantha 20 June 2017, 13:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Prepaid nummers worden binnen een paar dagen vrijgegeven.
Let op dat je je prepaid tegoed kwijt bent.
Badge +7
Hoi JeannetteAJ,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Al kan ik je keuze heel goed begrijpen. Je dekking hoort gewoon goed te zijn op je thuisadres.

Als je een Prepaid hebt, kun je al binnen 6 werkdagen met nummerbehoud overstappen naar een andere provider. Dus stel jij vraagt vandaag een Prepaid aan bij je nieuwe provider, dan kun je een aanvraag voor nummerbehoud indienen met als overstapdatum 28 juni. Op deze datum wordt je nummer overgezet en wordt je Prepaid bij ons afgesloten.

Let er wel op dat je eerst je beltegoed opmaakt. Resterend beltegoed komt te vervallen.
'
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@wimj12, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Badge
Oeps, goed dat ik niet op het antwoord van wimj12 ben afgegaan... Anders was het nr. - eigenlijk niet van mij, maar van mijn bejaarde moeder - niet voor, maar tijdens mijn vakantie omgezet.. Dan had ze haar telefoon niet meer kunnen gebruiken tot ik terug was van vakantie aangezien het haar echt niet gaat lukken om zelf een SIM-kaart te verwisselen. Beter even wachten dus.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi JeannetteAJ,

Als het haar niet gaat lukken om de simkaart zelf om te zetten, kan je het beste even wachten ja. Slim van je.

Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar

Reageer