.

Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat een nummer wordt overgezet?

  • 13 February 2017
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Goedenavond ik heb een vraag : Hoe lang duurt het voor een nummer is overgezet ? Mijn vrouw is overgestapt van HN naar Simyo,kaart is geactiveerd maar wordt uiteraard nog niet gebruikt met tijdelijk nummer !
icon

Beste antwoord door Samantha 14 February 2017, 16:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +7
Hoi wimada,

Wat vervelend dat het zo lang duurt dat het nummer van je vrouw wordt overgezet. Ik heb het meteen nagevraagd bij onze afdeling nummerbehoud, en blijkbaar is er iets misgegaan bij het nummerbehoud. Sorry hiervoor!

We gaan dit zo snel mogelijk oplossen. Ik hou jullie hiervan op de hoogte. Vind je dat goed?

Groetjes,
Samantha
Badge +7
Hoi wimada,

Onze technische afdeling kan helaas het nummerbehoud voor je vrouw niet goed zetten. Dit komt omdat de aanvraag vreemd genoeg een soort van 'verdwenen' is. Hij is ook niet meer terug te vinden het systeem dat het nummerbehoud regelt tussen de providers.

Ik raad je aan om een nieuwe aanvraag tot nummerbehoud te doen. Dit kun je doen via Mijn Simyo. Zodra je bent ingelogd, ga je naar Instellingen > Simkaart. Onderaan deze pagina zie je 'Nummerbehoud aanvragen' staan. Hier kun je opnieuw nummerbehoud aanvragen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha
Ik heb het zelfde probleem bij mijn zoon was nummer behoud en is ook nog niet doorgevoerd heb sim 31 januari 2017 binnen en nummer is nog niet omgezet kan dit zo snel mogelijk gebeuren anders is mijn zoon niet bereik baar voor school
Badge +7
Hoi Natasja valedo,

Wat jammer dat het nummerbehoud van je zoontje nog niet is doorgevoerd! Ik heb je zojuist hiermee al geholpen in je eigen topic. Vind je het goed dat we je daar verder helpen?

Groetjes,
Samantha

Reageer