.

Beantwoord

hoe lang duurt het overzetten van het nummer

  • 26 June 2013
  • 6 reacties
  • 635 Bekeken

Badge
Hoe lang duurt het overzettten van mijn nummer van Simyo-prepaid naar een Simyo-sim-only abonnement. De nieuwe simkaart is geactiveerd op 14 juni maar heb nog geen bericht dat het nummer overgezet is.
icon

Beste antwoord door Alex 27 June 2013, 09:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum e.kamphuis,

Het overzetten van je prepaid telefoonnummer naar een Sim Only abonnement duurt 24 uur. Ik zie dat je een nieuwe bestelling hebt gedaan en de overstap niet via je persoonlijke prepaid pagina. Je zal daarom alsnog de overstap link moeten gebruiken. In dit topic staat uitgelegd hoe je kunt overstappen naar een abonnement. Klanten moeten de link gebruiken omdat het ervoor zorgt dat:

- het telefoonnummer binnen 24 uur wordt overgezet
- het eventueel resterende beltegoed automatisch wordt verrekend met de factuur
- er geen aansluitkosten in rekening worden gebracht

Ik heb de simkaart van je nieuw bestelde abonnement, welke je wellicht al hebt ontvangen, daarom geblokkeerd en zal zorgen dat er geen aansluitkosten in rekening worden gebracht.

Kan je even laten weten of het is gelukt om de overstap link te gebruiken?

Groetjes,

Alex
Badge
Moet ik nu de hele procedure overnieuw doen? Er is al € 0.01 afgeschreven, ik heb al een nieuwe kaart en deze is al geactiveerd, ik zit alleen nog te wachten op een e-mail waarin de datum staat waarop mijn nummer overgezet wordt, volgens de meegestuurde brief.
??? Ik wil geen 2 abonnementen....
Vriendelijke groet.
E. Kamphuis
Badge
Heb ondertussen gekeken op mijn persoonlijke prepaid pagina, maar als ik het doe zoals beschreven in de link krijg ik de volgende tekst:

Overstappen naar Simyo Sim Only

Nummberbehoud nog niet afgerond.
Ga terug naar overzicht
Groeten,
E.Kamphuis.
Badge +8
Moet ik nu de hele procedure overnieuw doen? Er is al € 0.01 afgeschreven, ik heb al een nieuwe kaart en deze is al geactiveerd, ik zit alleen nog te wachten op een e-mail waarin de datum staat waarop mijn nummer overgezet wordt, volgens de meegestuurde brief.
??? Ik wil geen 2 abonnementen....
Vriendelijke groet.
E. Kamphuis


Heb ondertussen gekeken op mijn persoonlijke prepaid pagina, maar als ik het doe zoals beschreven in de link krijg ik de volgende tekst:

Overstappen naar Simyo Sim Only

Nummberbehoud nog niet afgerond.
Ga terug naar overzicht
Groeten,
E.Kamphuis.


Hoi E.Kamphuis,

Ja, die email waar je het over hebt, zal bij jou een afwijzing zijn. Omdat overstappen toch echt via die link moet gebeuren. De foutmelding waar je last van had, heb ik voor je laten rechtzetten. Je zou de link nu gewoon moeten kunnen gebruiken.

Laat je het even weten of het nu lukt?

Groetjes,
Charlene
Badge
Volgens mij is het nu gelukt, ik krijg een melding dat het twee werkdagen gaat duren, dus het lijkt nu goed te gaan!
Leuke manier van communiceren zo.....
Thanks.
E. Kamphuis
Badge +8
Volgens mij is het nu gelukt, ik krijg een melding dat het twee werkdagen gaat duren, dus het lijkt nu goed te gaan!
Leuke manier van communiceren zo.....
Thanks.
E. Kamphuis


Hoi e.kamphuis,

Ja, ik zie dat het inmiddels gelukt is, en dat je abonnement op 29-6-2013 is ingegaan.
Veel plezier ermee! 🆒

Groetjes,
Charlene

Reageer