.

Beantwoord

Hoe lang duurt goedkeuring nummerbehoud bij overstap naar andere provider?

  • 5 February 2013
  • 4 reacties
  • 2338 Bekeken

Badge
Ik stap over naar Vodafone. Niet uit ontevredenheid met mijn prepaid Simyo (afgezien van het dubbel afgeboekte bedrag dat ik niet terugkrijg!) maar om gratis te kunnen bellen met familieleden/mede-Vodafone-abonnees. Vodafone is voor mijn nummerbehoud in afwachting van de goedkeuring van KPN (= Simyo). Dat duurt nu al een paar dagen. Hoe lang gaat dit nog duren? En wanneer hoor ik er iets van? De Simkaart heb ik al, maar wacht nu dus op Simyo...
icon

Beste antwoord door Alex 6 February 2013, 15:02

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Sorry. Ik zie het al. SMS gekregen en vergeten... 8 februari. Hoor ik vlak daarvoor nog iets? Moet ik iets doen of laten? Is het, om niet onbereikbaar te zijn, beter om de SIM-kaart pas in de telefoon doen op 9 februari?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Klaartje,

Je zou deze vraag het beste kunnen stellen aan Vodafone, omdat ik hun procedures niet ken. Als je dubbele betaling hebt gedaan en maar 1 keer een opwaardering hebt gehad, kun je het best even de betaalbewijzen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] sturen. Dan kunnen we hier vervolgens mee aan de slag.

Groetjes,

Alex
Ik stap ook over naar vodafone en heb via een order bij vodafone om nummerbehoud gevraagd. Aangezien dit al 10 dagen geleden is probeer ik achter de status van mijn aanvraag nummerbehoud te komen. Is deze aanvraag wel bij simyo binnen gekomen. Bij vodafone is het op dit moment erg lastig om hier duidelijkheid over te krijgen.

Dus maar even bij mijn huidige provider controleren. Kunnen jullie hier iets over roepen
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rimates,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er, naar jouw inziens, nog niet genoeg duidelijkheid is over je aanvraag! Heel jammer dat je weggaat ook 😞 Gaat het om het telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Forumaccount (het nummer dat eindigt op 07?) In dat geval, zie ik vooralsnog geen aanvraag voor nummerbehoud staan. Het zou kunnen dat het bij Vodafone nog verwerkt nog worden.

Let je er ook op dat dat contract eindigt op 1 november? Je nummerbehoud zal dus per definitie na die datum plaatsvinden.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt? Ik raad je echt aan om voor de verwerkingsdetails bij Vodafone aan te kloppen. Wij kunnen namelijk een aanvraag slechts goedkeuren/afkeuren, zodra 'ie binnen is. De nieuwe provider regelt de rest.

Groetjes,
Jihane

Reageer