.

Beantwoord

Hoe kan ik nummerbehoud verzoek indienen?

  • 21 December 2017
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Laatste week Nov Simyo prepaid Sim aangevraagd, met verzoek tot nummer behoud. Sim en uitlegbrief ontvangen. Echter het nummerbehoud verzoek is niet overgekomen, zegt men.
Alsnog een verzoek gedaan per e-mail. Vriendelijk antwoord, echter wordt ik doorverwezen naar Mijn Simyo en erop gewezen dat ik daar alsnog het nummerbehoud kan aanvragen bij Overzicht. Dit blijkt echter niet tot mogelijkheden te behoren, vanuit Thailand, waar ik thans woon.
krijg beetje gevoel van kastje naar muur gestuurd te worden. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om gewoon een nummerbehoud procedure in gang te zetten. Zeker nu mijn vorige provider (KPN zakelijk) heeft aangegeven dat ik ieder moment bij hen kan opzeggen.
Wie weet raad of kan helpen. Ben bijna 70 en dus niet meer zo handig met internet/electronica.
icon

Beste antwoord door Ray 21 December 2017, 11:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

U kunt deze link gebruiken voor nummerbehoud. Let wel op dat u de juiste gegevens invult, ander volgt er weer een afwijzing.
https://mijn.simyo.nl/nummerbehoud-aanvragen

Ook moet de simkaart de eerste keer verbonden zijn met een Nederlandse mast, anders werkt deze niet in Thailand.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Coco Jacobus,

Welkom op het Simyo Forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo een gevoel krijgt! Maar maak geen zorgen. Wij gaan het allemaal voor je in orde maken!

Het nummerbehoud verzoek kan je indienen op Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart > Nummerbehoud aanvragen. Ik zie dat mijn collega je via de mail verder helpt hiermee. Zij heeft voor je een verzoek laten indienen bij de afdeling Nummerbehoud. Binnen 3 werkdagen krijg jij een e-mail over het nummerbehoud verzoek.

Houd jij je mailbox in de gaten?

@ Ray Bedankt voor het antwoord! De nieuwe simkaarten hoeven niet meer de eerste keer verbonden te zijn met een Nederlandse mast. Deze simkaarten kan je meteen gebruiken in het buitenland!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer