.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen

  • 2 October 2017
  • 2 reacties
  • 930 Bekeken

Ik ben bezig aan mijn tweede jaar Simyo maar wil mijn abbonement opzeggen. Kan ik dit per direct doen?
icon

Beste antwoord door Ray 3 October 2017, 06:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wil je opzeggen en je nummer meenemen naar een andere provider? Dan dien je daar een abonnement aan te vragen met nummerbehoud. Je vult dan de gegevens in waar om wordt gevraagd zoals je simkaartnummer. Deze vind je op je MijnSimyo > instellingen > simkaart.

Wil je alleen opzeggen ga dan naar je MijnSimyo > instellingen > abonnement.

Je hebt ten alle tijden een maand opzegtermijn.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-opzeggen-307
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Carlijn0706,

Jammer om te lezen dat je ons wilt gaan verlaten! Wil je de reden hiervan met ons delen? :(

Ray heeft hierboven al mooi beschreven hoe je je abonnement bij ons kunt opzeggen. Daar wil ik nog wel even aan toevoegen dat je wel rekening dient te houden met de einddatum van je aansluiting. Ben je contractvrij? Dan kun je je abonnement direct opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen. Ligt de einddatum van je contract verder weg? Dan zal je per die datum kunnen opzeggen. Houd er rekening mee dat je vanaf twee maanden voor je einddatum kunt opzeggen of een aanvraag voor nummerbehoud kunt indienen.

Je kunt je einddatum op Mijn Simyo terugvinden via Instellingen > Abonnement. Heb je hier nog vragen over?

@ Ray, bedankt voor je uitleg!

Groetjes,
Els

Reageer