.

Beantwoord

Hoe bestel ik een nieuwe simkaart?

  • 22 January 2020
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Ik heb een ca.15 jaar oude  Samsung GSM (geen smartphone) waarin een grote simkaart zit. Ik heb een smartphone Huawei 30 prolite gekocht en wil nummer behoud. Volgens de verkoper moet ik bij Symio een kleine simkaart aanvragen omdat de grote simkaart uit mijn oude Samsung GSM niet past in de Huawei 30 prolite. Ik kan nergens op de site van Symio vinden hoe ik deze  kleine simkaart moet aanvragen (geen telefoonnummer van Symio service of emailadres te vinden ook niet via service). Wie kan mij helpen om met Symio in contact te komen ?

icon

Beste antwoord door Scotsman 22 January 2020, 12:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hier staat wat je moet doen:

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41

Simkaart kun je aanvragen op je MijnSimyo - instellingen - simkaart. Kost 5 euro. 

Simyo reageert ook hier dus wacht even hun reactie af. Zij zijn moderator. 

 

Ps. Het nummer van Simyo is 1200 vanaf je Simyo aansluiting. 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Bobby5,

 

Welkom op het Simyo Forum!

Leuk dat je een nieuw toestel hebt :) Moet je deze natuurlijk wel kunnen gebruiken! Je kan via de link die Scotsman heeft gestuurd een vervangende simkaart bestellen. Je kan er ook voor kiezen om de stappen te volgen die Ray heeft uitgestippeld. Als je deze stappen volgt op de Mijn Simyo site kan je een nieuwe simkaart bestellen.

Verder zijn onze contactmogelijkheden te vinden onder de knop 'Service’ op Simyo.nl. Daar vind je dan 6 verschillende mogelijkheden om in contact met ons te komen. Kan ik nog iets voor je doen? Reageer dan gerust. 

 

Dank jullie wel Ray en Scotsman!

 

Groetjes,

Ouael

 

Reageer