.

Beantwoord

Het nummerbehoud is afgewezen door DekaMobiel. Wat nu?

  • 11 January 2017
  • 5 reacties
  • 486 Bekeken

Dames en heren,

Op mijn verzoek tot nummerbehoud van DekaMobiel krijg ik onderstaande reactie:

De vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer ********** op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is:
de combinatie telefoonnummer en simkaartnummer klopt niet.


Ik weet echter tamelijk zeker dat ik de juiste gegevens heb aangeleverd.

Wat nu?

Bij voorbaat dank voor de suggesties en/of hulp!
icon

Beste antwoord door Samantha 12 January 2017, 10:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +7
Hoi MarcP,

Welkom bij Simyo en op ons forum! :)

Wat vervelend dat je aanvraag tot nummerbehoud om deze reden is afgewezen! Ik zie dat je bij de aanvraag het simkaartnummer hebt opgegeven van je Simyo simkaart die je recent van ons ontvangen hebt. Omdat DekaMobiel je aanvraag moet goedkeuren, hoor je in plaats van het simkaartnummer van je Simyo simkaart, het simkaartnummer van je simkaart van DekaMobiel in te vullen.

Dit simkaartnummer bestaat volgens onze gegevens uit 18 cijfers, beginnend met 893107, 894407 of 894819. Als je dit simkaartnummer niet terug kunt vinden, raad ik je aan om hier even contact over op te nemen met DekaMobiel. Zij kunnen je hierbij helpen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha
Goedenavond Samantha,

Ter ondersteuning van mijn betoog tref je bijgevoegd de SIM-kaart van DekaMobiel waarvan ik graag het nummer zou porteren. Volgens mij komt het nummer van de kaart overeen met het nummer dat ik op de aanvraag heb gezet?

Ik verneem graag je advies?

Bij voorbaat dank,

Marc
In een eerder stadium is uw 06 nummer verwijderd op grond van privacy. Nu plaatst u een plaatje met diverse codes en wederom uw 06 nummer. Ik hoop voor u dat u niet zo omgaat met al uw privacy gevoelige informatie.
Reputatie 7
Ik verneem graag je advies?

Ik heb zojuist de vrijheid genomen en de TS via een PM gewezen op deze onhandigheid. :?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi MarcP,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je nummerbehoud inmiddels is goedgekeurd voor 16 januari 2017. Hier hebben wij je vanmiddag een e-mail over gestuurd.

Het is trouwens niet toegestaan om privégegevens openbaar te plaatsen. Hierbij kun je denken aan het simkaartnummer, telefoonnummer, postcode en huisnummer. Hierom heb ik je bericht aangepast en de bijlage in je bericht verwijderd. ;)

@Raytje en RicoK, bedankt voor de oplettendheid!

Groetjes,
Asma

Reageer