.

Beantwoord

Het aanpassen van mijn gegevens voor nummerbehoud lukt niet. Kan dit worden opgelost?

  • 20 January 2017
  • 5 reacties
  • 318 Bekeken

Ik kreeg een mail met het verzoek om de gegevens voor nummerbehoud aan te passen.

Helaas werkt de pagina niet. Kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Samantha 23 January 2017, 13:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Heleen,

wat vervelend dat het niet werkt, probeer even een ander browser of je cookies te wissen.
Dit kan het probleem oplossen.

Groet Paul.
Helaas, dat lost het probleem niet op.
Badge +7
Hoi heleenmosterdijk,

Welkom bij Simyo en op ons forum:D

Wat jammer dat het niet lukt om je gegevens van nummerbehoud aan te passen! Deze melding is ook erg vervelend. Vaak los je dit op door je cookies te wissen of het even op een andere computer of browser te proberen. Google Chrome werkt over het algemeen het beste.

Ik zie dat je nummerbehoud is afgewezen omdat de combinatie van je telefoonnummer en klantnummer niet klopt. Mocht het nog steeds niet gelukt zijn met de aanvraag aan te passen, wil je dan de juiste gegevens versturen in een privébericht? Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe aanvraag tot nummerbehoud gedaan wordt. Vind je dat een goed idee?

Groetjes,
Samantha

@PaulH, Heel erg bedankt voor het meedenken 🙂
goedenavond,

ik heb een soortgelijk probleem.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, en KPN als vorige provider ingevuld. Op de oude simkaart staat KPN.
het verzoek is door de vorige provider, KPN dus, afgewezen omdat mijn oude nummer niet van hun zou zijn.
Nu blijkt dat de oude provider Sympac is, en heb ik mijn gegevens omtrent nummerbehoud aangepast via Mijn Simyo.
Als ik nu de status van de aanvraag bekijk zie ik dat Simyo er een potje van heeft gemaakt... :)
Namelijk, bij klantnummer staat mijn te behouden 06 nummer, en bij simkaart nummer oude provider staat het nieuwe simkaart nummer, dat van Simyo dus. Ik vrees dat de aanvraag opnieuw zal worden afgekeurd, maar ik kan op dit moment niets wijzigen, waarschijnlijk totdat de aanvraag opnieuw is afgekeurd.
Hoe lossen we dit op?

Mvgr, heggemus
Badge +7
Hoi Heggemus,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat je nummerbehoud in eerste instantie is afgekeurd. Je tweede aanvraag is goedgekeurd door KPN. We hebben dus alles gelukkig goed doorgegeven :)

Je hebt hier gisteravond een bevestiging per mail over gehad. Heb je deze ontvangen? Ik zie dat je nummer nu inmiddels ook is overgezet. Alles lijkt helemaal goed te zijn gegaan.

Laat je weten of alles is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer