.

Beantwoord

Graag zsm hulp over foutieve nummerbehoudaanvraag!

  • 31 October 2013
  • 1 reactie
  • 7885 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb mijn simyo abonnement opgezegd per 1 december 2013. En ik ga een nieuwe simyo abonnement aanvragen. Maar ik heb per ongeluk nummerbehoud aangevraagd. En die wordt per morgen, 1 november overgezet. Maar ik heb dus nog geen nieuwe abonnement of simkaart. Wat gebeurt er nu met mijn telefoonnummer/simkaart morgen? Want die wil ik nog gewoon kunnen gebruiken omdat mijn abbo pas per 1 december moet worden beindigd.

Graag zo snel mogelijk antwoord!
icon

Beste antwoord door Ernst 1 November 2013, 12:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi karimam, welkom op het Simyo forum.

Ik zie in je gegevens dat je inderdaad per 1 december opgezegd hebt.
Als ik het nu goed begrijp stap je over van Tringg naar Simyo. Ik wil graag voor je nakijken hoe het zit met het nummerbehoud, maar ik kan geen tweede aansluiting vinden op jouw naam.

Kun je me een privébericht sturen met de postcode/huisnummer en tijdelijk telefoonnummer van je nieuwe aansluiting?

Reageer