.

Vraag

Gewenste overstapdatum niet te bepalen

  • 6 May 2013
  • 5 reacties
  • 1013 Bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement lopen bij een andere provider, en nog een prepaid sim-kaart van Simyo.
Nu loopt mijn abonnement bijna af bij mijn huidige provider, en wil ik met nummerbehoud, een sim only abbo afsluiten bij Simyo.

Echter bij de aanvraag van nummer behoud gebeurt er wat raars.
Wanneer ik aangeef dat ik mijn simkaart bij de hand heb in het nummer behoud deel (2. nummerbehoud), komen er een aantal velden tevoorschijn.
Onder andere de velden "Opgezegd", en "Gewenste overstapdatum".
Ik zou graag per 01-juli mijn abbonoment in laten gaan, en wil gebruik maken van de optie dat jullie (Simyo) voor mij opzeggen bij mijn huidige provider.
Echter op het moment dat ik de optie "Nee, zeg voor mij op" aanklik kan ik geen datum meer selecteren die verder weg is dan 29-juni.
Dit is raar want 1-juli ligt binnen de gestelde termijn van 4-8 weken vanaf nu (hier heb ik namelijk nog speciaal op gewacht alvorens te willen aanvragen).

Het lijkt specifiek te liggen aan de optie of jullie voor mij opzeggen ja of nee, want zodra ik antwoord bij de vraag "Opgezegd", met "Ja", kan ik nagenoeg elke overstapdatum kiezen.

Graag zie ik dit opgelost, zodat ik het abonnement kan afsluiten.

5 reacties

Inmiddels opgelost, kon de volgende dag opeens tot 02-juli bepalen. Waarschijnlijk een bug? Jammer dat er uberhaupt niet op het bericht is gereageerd.
Reputatie 4
Badge +8
Ja dat is zeker jammer, dus dan reageer ik maar. Schrale troost, ik weet het.
Gelukkig is alles goed gegaan wat betreft het invullen van de datum.
Succes met alles!
Reputatie 7
Badge +9
Ja dat is zeker jammer, dus dan reageer ik maar. !

http://smilies.sofrayt.com/%5E/b0/pray.gif
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Okej26,

Allereerst excuses voor de late reactie. Ik ben eigenlijk benieuwd naar op welke datum je het exact probeerde. De datum mag namelijk niet verder dan 2 maanden liggen. Kan je dat even laten weten?

Groetjes,

Alex
6-mei, dus 01-juli ligt zowel binnen de 2 maanden, als binnen 4-8 weken.
Één dag later kon ik opeens zowel 01-juli als 02-juli selecteren, vandaar dat ik denk dat het een bug was (als ik 1 dag te vroeg was geweest, had ik een dag later namelijk alleen 01-juli moeten kunnen selecteren).

Reageer