.

Beantwoord

geen service na nummerbehoud

  • 28 March 2014
  • 9 reacties
  • 736 Bekeken

hallo,

is nu 6 uur geleden dat mijn nummer(porteringen) over gezet had moeten zijn, maar er staat nog steeds geen service op mijn i phone?
icon

Beste antwoord door halloo 28 March 2014, 13:21

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Al geprobeerd of opnieuw opstarten van de iPhone helpt?
ja heb ik geprobeerd, nu geeft het ongeldige simkaart aan
Reputatie 7
Badge +9
O jee, dat zou kunnen betekenen dat de iPhone niet simlockvrij is. Weet je zeker dat er geen simlock op zit? Of deed de iPhone met de Simyo simkaart er in het eerst wel, d.w.z. voor de nummerportering.
denk ook dat het simlock is alleen gaf het eerst geen service aan en nu na na het aan uit zetten geeft het ongeldige kaart aan
Badge +6
Hoi halloo, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat er inmiddels verbruik heeft plaatsgevonden op de aansluiting, nu ben ik erg benieuwd of je een oplossing hebt gevonden voor de melding "ongeldige simkaart" of heb je je simkaart in een andere telefoon geplaatst?

Ik hoor het graag van je! :)

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!
Heb inmidels een ander i phone mijn oude zat gewoon simlock op en die zijn er moeilijk uit te halen. check ff voor dat je van provider wisselt ff je tel op simlock.
Badge +8
Hoi halloo,

Dat is balen, zeg. Maar gelukkig had je er nog één dan 🙂
In ieder geval veel plezier met je Simyo abonnement 🆒 en mocht je nog eens een vraag hebben dan weet je ons te vinden.

Groetjes, Charlene
Ik heb twee dagen geleden nummerbehoud gehad en er staat nog steeds geen service in mijn telefoon.. Iphone is simlock vrij en heb ook al paar keer gereset.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Maschap,

Welkom op het Simyo forum.

Je nummer is op 30 januari succesvol overgezet. Wat vervelend dat je sindsdien geen service hebt.

Ik heb je simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Mocht dit geen effect hebben, dan wil ik je adviseren de simkaart een keer in een ander toestel te proberen. Ik ben benieuwd of dit wel werkt.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Sean

Reageer