Ik heb een vraag betreft het overzetten van mijn nummer. Dit zou namelijk gister gebeuren en gisterochtend kreeg ik bericht dat mijn abbonement per direct in ging. Sinds dien heb ik de simkaart van Simyo in mijn mobiel gedaan.
In een eerdere mail stond dat ik tijdens het overzetten van mijn nummer tijdelijk niet bereikbaar zou zijn qua bellen en smsen. Een 'korte tijd' stond er. Dit is alleen nog steeds het geval. Ik ben nog steeds onbereikbaar en kan tevens ook niet Mobiel internetten.
Bij dit laatste krijg ik namelijk de volgende melding als ik mijn mobiel opnieuw opstart: "Controlesleutel voor netwerkvergrendeling ingeven."
Op Google las ik dat dit te maken zou kunnen hebben met het feit dat mijn mobiel (Samsung Galaxy Gio) niet sim-lock vrij is. Daar kan ik een unlockcode voor aanvragen bij Vodafone (mijn vorige provider), maar het punt is nu dat ik die ontvang via sms. En aangezien ik dus geen smsjes kan ontvangen wordt dit lastig.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, want ik zou graag weer bereikbaar willen zijn!
Bij voorbaat dank.
Mvg Yosie.
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie