.

Beantwoord

Wat gaat er mis met mijn verzoek tot nummerbehoud?

  • 20 November 2016
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

Ik wil overstappen van Hollandsnieuwe naar Simyo met nummerbehoud. Nu heb ik inmiddels 2x bericht ontvangen van Simyo dat Hollandsnieuwe mijn 06 nummer niet kan overzetten ivm nummer simkaart/telefoonnummer komt niet overeen terwijl dit wel juist is. Ik word hier een beetje moe van. Simyo kunnen jullie mij helpen misschien om dit toch voor elkaar te krijgen? Anders lijkt het mij het beste om geen nummer behoud aan te vragen, als HN moeilijk blijft doen!!
gr. Erna
icon

Beste antwoord door Jihane 21 November 2016, 16:45

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Erna,

Welkom op het Simyo Forum.

Het proces van nummerbehoud is heel simpel.
Jij geeft simkaart nummer en telefoonnummer door en Simyo verstuurd deze naar HN.
HN zegt dat deze niet kloppen.
Misschien een idee om met HN contact op te nemen om te kijken wat er fout gaat?

Graag je reactie.
Bedankt voor je reactie. Ik zal morgen proberen contact op te nemen met HN. Hopelijk gaat dat lukken want ik heb al veel klachten gelezen dat ze slecht bereikbaar zijn. Ik hou je op de hoogte. Gr. Erna
Hallo, ik heb contact gehad met Hollandsnieuwe en volgens hun is alles goed ingevuld , simkaart en telefoonnummer, klopt allebei. Zij zeggen, het kan zijn dat Simyo 't nog niet accepteert omdat mijn contract bij HN officieel tot 12-01-2017 loopt.
Mijn vraag is dus nu, is dit zo?
gr. Erna
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Erna,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er iets mis ging met je verzoek tot nummerbehoud! Het lijkt erop dat er een heleboel dingen aan de hand waren. Eerst klopte het simkaartnummer niet, en toen dat probleem eenmaal opgelost was, bleek ook de overstapdatum niet te kunnen. Je contract loopt namelijk op 12 januari af, dus het was niet mogelijk om ervóór de overstap te regelen.

Ik zie dat het intussen wel gelukt is allemaal! 😃 De overstapdatum is 12 januari geworden, en alles is goedgekeurd. Het is nu slechts een kwestie van afwachten.

@ Maikel.Twinnie, dankjewel voor je reactie!

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Goedemorgen, bedankt voor je reactie. Het is nu inderdaad opgelost, fijn zo.Ik wacht geduldig af nu :)
gr. Erna
Reputatie 6
Badge +7
Dat is mooi, Banjer001!

Ik wens je alvast een fijne dag toe. :D

Groetjes,
Asma

Reageer